Központi ügyfélszolgálat (Fót)
+36 20 596 94 28, +36 20 431 37 66,
+36 27 359 902, 2-es mellék
H-P: 07:00 - 16:00 Szo: 07:00 - 12:00

Garancia - Regisztráció, érvényességi feltételek, hibabejelentés

Reklamációt vagy hibabejelentést minden esetben írásban kell jelezni, e-mailen keresztül, a hiba leírásával, képet mellékelve a termékről/termékekről és a kapott számláról. A levelet a garancia@timarvasker.hu címre kell küldeni, és Kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot.

Mit jelent a 14 napos elállási jog?
Átvételtől számított 14 napon belül lehetőség van elállni a vásárlástól, amennyiben végfelhasználóként / fogyasztóként (Fogyasztón az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személyt kell érteni. Nem minősül fogyasztónak, ezért a Pénzügyi Békéltető Testület eljárását sem kezdeményezheti az egyéni vállalkozó, egyéni cég, gazdasági társaság, jogi személyek, jogi személyiség nélküli szervezetek, társasházak.) lett megvásárolva, illetve ha az adott termék nem nyerte el a tetszését, nem lett használva / kipróbálva és továbbértékesíthető állapotban van. Ez esetben a vevőnek a saját költségén kell visszajuttatnia a gépet hozzánk, ugyanakkor előfordulhat, hogy Kollégáink egyénileg bírálják el a lemondást.
Elállást szintén írásban kell jelezni, e-mailen keresztül, rendelésszámra hivatkozva, nyilatkozat sablont ITT talál.
Ki számít fogyasztónak?
Fogyasztón az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személyt kell érteni. Nem minősül fogyasztónak, ezért a Pénzügyi Békéltető Testület eljárását sem kezdeményezheti az egyéni vállalkozó, egyéni cég, gazdasági társaság, jogi személyek, jogi személyiség nélküli szervezetek, társasházak.

A további gyakran ismételt kérdéseket IDE kattintva találja meg.

  • Gépek esetén a jótállási idő 24 hónap, ez a termék megvásárlásától él és az eredeti vásárlási bizonylaton levő dátum az irányadó.
    Ipari, kék elektromos kéziszerszám és mérőműszer a jótállási idő 36 hónapra hosszabbodik meg, amennyiben a vásárló ezeket a szerszámokat a vásárlástól számított 4 héten belül regisztrálja.
    A regisztráció csak az interneten történhet, ITT. Igazolásként az azonnal kinyomtatandó regisztrációs bizonylat és az eredeti vásárlási bizonylat szolgál.
  • Nagyfrekvenciás szerszámok, ipari akkus csavarozók, sűrített levegős szerszámok, akkuegységek, töltőkészülékek, valamint a szerszámokkal együtt szállított tartozékok ki vannak zárva e jótállás-hosszabbítás hatálya alól!
  • Akkuk esetén a professzionális (kék) elektromos kéziszerszámhoz tartozó lítium-ionos tölthető akkumulátorokhoz ajánlja fel a Bosch a prémium szervizt. Ennek érvényessége a termék megvásárlásának napján kezdődik és 24 hónap múlva ér véget. Ezen időszak meghosszabbítása nem lehetséges!
    A prémium szerviz igénybevételéhez az ügyfélnek a vásárlástól számított 4 héten belül regisztrálnia kell a terméket interneten keresztül, ITT.
    A regisztráció csak akkor érvényes, ha a Bosch nyomtatható regisztrációs igazolással nyugtázza. Ezt az igazolást azonnal menteni kell és/vagy kinyomtatni.

  • Gépeknél internetes regisztráció esetén 1 + 2 év garancia érvényes minden Makita és Dolmar típusra. Előzetes regisztráció/bejelentkezés után ITT lehet regisztrálni a gépeket, legkésőbb a vásárlást követő 4 héten belül.
  • Akkumulátorok esetében szintén internetes regisztrációval elérhető az extra garancia. Ezzel a Li-ion akkumulátoroknál az eddigi regisztráció nélküli 1 évről 1+1, azaz 2 évre módosulhat, azonban csak amennyiben az internetes regisztráció a vásárlást követő 28 napon belül megtörténik.

  • XXL-Garancia érvényesítéséhez regisztrálni a kell a termék a vásárlást követő 4 héten belül ITT, így a garancia meghosszabbodik az alap 1 évről, 3 évre.
    Kiegészítésképpen pedig a Metabo a kompresszoroknál 10 év átrozsdásodás elleni garanciát ad a tartályra.
  • Garanciaigény érvényesítésekor mellékelni kell az eredeti, a vásárlás időpontját feltüntető értékesítési bizonylatot! A garanciális javításokat kizárólag a kijelölt Metabo központi márkaszervíz végezheti el.

  • Gépek esetén a jótállási idő 12 hónap, ez a termék megvásárlásától él és az eredeti vásárlási bizonylaton levő dátum az irányadó.
    A jótállási idő 36 hónapra hosszabbodik meg, amennyiben minden egyes gépet külön, a vásárlástól számított 4 héten belül regisztrálja ITT. A rendszer gépenként egy garancia tanúsítványt küld a megjelölt e-mail címre, ezeket ki kell nyomtatni. Garancia érvényesítéséhez szükséges a tanúsítvány, az eredeti számla és a jótállási jegy, valamint regisztrációkor minden esetben pontosan meg kell adni a garancia jegy számát!
    A javításokat kizárólag a Hitachi központi márkaszervizében, vagy a jótállási jegyen feltüntetett garanciális szervizekben végezhető el.
    Amennyiben nem történik meg a regisztráció, a garancia 1 évig érvényes, amit a vásárlást igazoló bizonylatok bemutatásával lehet érvényesíteni.
  • Benzinmotoros gépek, elektromos fúró-véső és bontókalapácsoknál 1+2 éves garanciája csak akkor érvényes, ha évente legalább egyszer valamelyik garanciális szervizünkben ellenőrizve van.
  • Akkuknál internetes regisztráció esetén 1+2 év kiterjesztett garancia van, viszont a többi akkumulátorra és töltőre, illetve a szerszámgépekkel szállított tartozékokra a gyári garancia 6 hónap.

  • Regisztráljon a "My DEWALT" segítségével ITT, hogy XR-termékére 3 éves garanciát igényelhessen!
  • A "My DEWALT" felhasználói 3 évre terjeszthetik ki XR termékük garanciáját. A "My DEWALT"-ba történő egyszerű regisztrációt követően adja hozzá készülékét "Az én készülékeim" részleghez és nyomtassa ki a tanúsítványát! A jogosultság megszerzéséhez a vásárlástól számított 4 héten belül el kell végeznie a regisztrálást. Reklamáció esetén a tanúsítványra és a vásárlási bizonylatra lesz szüksége.

Minden esetben ellenőrizze, hogy a vásárolt gépre vonatkozik a garancia kiterjesztés!

  • A jótállási idő 12 hónap, ez a termék megvásárlásától él és az eredeti vásárlási bizonylaton levő dátum az irányadó.
  • Fat Max gép esetén a vásárlástól számított 30 napon belül regisztrálni kell a gépet ITT, így lép életbe a további 2 év kiterjesztett garancia.
  • Garancia határozat (kiegészítés): A garancia az Európai Unió tagállamai területén, valamint az Európai Szabadkereskedelmi Társulás  (EFTA) területén érvényesek.
  • Egy év teljes garancia: Az eladástól számított 12 hónapig a Stanley garanciát vállal a hibás alkatrészek vagy az egész termék díjmentes cseréjére, feltéve, hogy:
    • A terméket a megadott útmutatásoknak megfelelően és rendeltetésszerűen használták, nem erőltették, nem terhelték túl, és az nem szenvedett mechanikai sérülést.
    • A terméken csak a természetes kopás és elhasználódás jelei észlelhetők.
    • A termék javítására illetéktelen személy nem tett kísérletet.
    • A vásárlás ténye bizonyított.
    • Ez a határozat fogyóeszközökre nem terjed ki, és nem mentesíti a felhasználót karbantartási vagy kalibrálási kötelezettsége alól.

  • Általános garanciális feltételek
    • A jótállási idő 24 hónap, ez a termék megvásárlásától él és az eredeti vásárlási bizonylaton levő dátum az irányadó. Ez a Magyar Köztársaság és az EU egész területén érvényes, azonban a reklamációt a garancia ideje alatt írásban kell bejelenteni! Illetőleg az elbírálásnál feltétel a vásárlást igazoló bizonylatok és a megfelelően kitöltött garanciajegy bemutatása.
      A berendezés adattáblájának olvashatónak kell lennie, és lehetőség szerint az eredeti csomagolásban kell visszajuttatni.
    • A garancia nem vonatkozik az üzemeltetés során természetes módon elhasználódó alkatrészekre: olvadóbiztosító, elektrografit kefék, ékszíjak, markolatok, akkumulátorok, villamos szerszámok munkavégző szerszáma (korongfűrész, fúró, köszörű, stb.).
  • Hegesztőgépek garanciája
    • A DEDRA a hegesztőgépekre 4 év garanciát vállal, az érintett gépek listája ITT található.
  • 2 év meghosszabbított garancia
    • A 2016. január. 2. után vásárolt elektromos árammal, sűrített levegővel, benzinnel, gázolajjal és gázzal táplált berendezésekre és gépekre a DEDRA meghosszabbítja 24 hónapra a garanciát, függetlenül az áruhoz csatolt írásos garancián szereplő megjelölt időtartamtól.

  • Az Original FLEX az internetes regisztrációt követően a kötelező 1 év mellett +2 év teljesen ingyenes kiegészítő garanciát biztosít a gép megvásárlásának dátumától kezdve, amennyiben a regisztráció megtörténik a gép megvásárlásától számítva 4 héten belül.
    Igazolásként a megadott e-mail címre elküldött „+2 ÉV KITERJESZTETT GARANCIA” nevű tanúsítvány, az eredeti számla és az eredeti jótállási jegy együttes bemutatása szükséges.
    Regisztrálni ITT lehet.
  • Jótállási időn túli garanciális javítást kizárólag az Original FLEX központi márkaszervizében végezhető el. Az 1 évig érvényes jótállási jeggyel rendelkező gépek garanciális javítása az Original FLEX magyarországi garanciális szervizeiben is elvégezhető.

  • Az Iweld hegesztőgépekre és fejpajzsokra 1 év teljes körű garancia van.
  • A POCKET sorozatú gépekre pedig 2 év teljes körű garancia (kizárólag a narancssárga színű, 2016 után vásárolt gépekre, amelyek dobozán fel is van tüntetve!)

  • A garancia általában 1 év – kivéve a DISTO™ termékeket, amelyekre 2 év, illetve az elemeket, melyekre 90 nap vonatkozik -.
    A jótállás a vásárlás nyugtával vagy számlával igazolt napján, illetve adott esetben a leszállítás vagy az átvételi elismervény dátumával kezdődik.
    A Leica Geosystem jótállási kötelezettsége arra terjed ki, hogy saját választása szerint és a maga költségére kicserélje / megjavítsa a terméket, vagy annak alkatrészét, illetve visszatérítse a vételárat.
    A megjavított vagy kicserélt termékekre és alkatrészekre a szállítástól számítva 90 nap, vagy az eredeti jótállás lejárta a garancia.
    Ez a jótállás fogyóeszközökre (mint pl. fényszórók, izzók, biztosítékok) nem terjed ki.
    A jelen jótállás érvényét veszti, amennyiben a terméket nem az engedélyezett eredeti Leica Geosystems tartozékokkal telepítik, csatlakoztatják vagy használják.
    A „Rendszerszofverre” (amely alatt a termék működtetéséhez szükséges szoftver és/vagy firmware értendő) a jelen jótállás nem alkalmazható.
  • A jótállás igénybevételéhez be kell mutatni a vásárlás dátumával ellátott eredeti vásárlási bizonylatot/blokkot, illetve pontos hiba leírást kell adni.
    A Leica Geosystems nem vállal felelősséget a jótállási jegy nélkül kapott termékekért és alkatrészekért. A megjavított vagy kicserélt termékeket a Leica saját költségén juttatja el a vevőhöz, azonban, felelősséget nem vállal a szállítás során bekövetkezett károkért.
  • Kibővített garancia és regisztráció. A Leica a DISTO™, Roteo és Lino szériákhoz 2 + 1 év garanciát ad, amennyiben a vevő regisztrálja a terméket ITT, a vásárlástól számítva 8 héten belül.
    Amennyiben az eszköz meghibásodik, a Leica a garancia időszak lejárta után is cserélik bizonyos felár ellenében.

  • A gyártó a termékeire, beleértve a Bétaix Kft. által forgalmazott termékeket is, 1 év garanciát vállal.
  • Ez alól a fűnyíró gépek kivételek, melyre a gyártó 2 év garanciát vállal.
  • Agrimotor szervizlista IDE kattitva található.

További részletekről, illetve a garancia érvényesítését kizáró okokról az adott márka honlapján lehet tájékozódni!

Nem garanciális javítás költségei

Minden esetben bevizsgálási díj és oda-vissza szállítási költség kerül felszámolásra ami a megrendelőt terheli és abban az esetben is fizetendő, ha a javítást nem kéri!
Ezek a feltételek érvényesek akkor is, ha a garanciális javításra küldött gép hibáját a szervíz nem garanciálisnak ítéli meg!

3 napos pénzvisszafizetés (személyes vásárlás esetén!)

A 3 napos pénzvisszafizetési garanciáról ITT lehet bővebben tájékozódni.

Hibabejelentés

Reklamációt illetve egyéb panaszt minden esetben írásos formában, e-mailben fogadunk el, illetve amennyiben megoldható személyesen a fóti üzletünkben!
A garanciális ügyintézésért felelős kollégáink a garancia@timarvasker.hu e-mail címen érhetőek el.

Az e-mailben a következő adatokat kell feltüntetni
:

  • Ügyfél neve
  • Webes megrendelés esetén a rendelés azonosító
  • A vásárlás időpontja és számlamásolat
  • A hiba leírása

Kapcsolat

Szilágyi Tibor / Karalyosné Mesterházi Zsófia
Garanciális és egyéb reklamációk
H - P: 08:00 - 14:00

Mobil: +36-20-347-05-59
Vezetékes: +36-27-359-207 Mellék: 206
E-mail: mesterhazi.zsofia@timarvasker.hu; garancia@timarvasker.hu

Újdonságaink

PORTWEST B028 Sapka dupla LED lámpával - fekete

PORTWEST B028 Sapka dupla LED lámpával - fekete
Levehető LED lámpával, mely USB porton keresztül tölthető.
Ár: 3 050 Ft

Makita DWT310ZK akkus csavarbehajtó géptest

Makita DWT310ZK akkus csavarbehajtó géptest
MAKITA  DWT310ZK csavarbehajtó 2x18V LXT Li-ion BL 804Nm Z
Ár: 599 990 Ft


Telephelyeink
«
»
Név:
Fóti telephely
Cím:
2151 Fót, Galamb József u. 1.
Telefon:
+36 27 359-902
Fax:
+36 27 359-347
Nyitvatartás:
H - P : 7.00-16.00-ig; Szo: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
GPS:
47°35'59"N 19°11'13"E
Név:
Szadai telephely
Cím:
2111. Szada, Dózsa Gy. u. 151.
Telefon:
+36 28 503-111
Fax:
+36 28 503-110
Nyitvatartás:
H - P : 7.00-16.00-ig; Szo: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
GPS:
47°38'31"N 19°18'04"E
Név:
Vecsési telephely
Cím:
2220. Vecsés, Dózsa Gy. út 22.
Telefon:
+36 29 355-501
Fax:
+36 29 355-501
Nyitvatartás:
H - P : 7.00-16.00-ig; Szo: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
GPS:
47°24'17"N 19°15'20"E
Név:
Érdi telephely
Cím:
2030. Érd, Velencei út 18.
Telefon:
+36 20 965 51 69
Nyitvatartás:
H - P : 7.00-16.00-ig; Szo: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
GPS:
47°22'34"N 18°54'40"E
Név:
Budakeszi telephely
Cím:
2092. Budakeszi, Kert u. 29.
Telefon:
+36 20 320 88 44
Fax:
-
Nyitvatartás:
H - P : 7.00-16.00-ig; Szo: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
GPS:
47°30'12"N 18°55'19"E
Név:
Pilisvörösvári telephely
Cím:
2085. Pilisvörösvár, Ipari Park, Szent László u. 6.
Telefon:
+36 26 363-900
Fax:
+36 26 363-900
Nyitvatartás:
H - P : 7.00-16.00-ig; Szo: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
GPS:
47°36'56"N 18°55'53"E
Név:
Tatabányai telephely
Cím:
2800 Tatabánya Erdész út 1.
Telefon:
+36 34 300-736
Fax:
+36 34 300-736
Nyitvatartás:
H - P : 7.00-16.00-ig; Szo: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
GPS:
47°35'01"N 18°23'31"E

Kiemelt hírek
Hitachi / HiKoki névváltozás
2018-03-05
A HITACHI néven ismert teljes szerszámgép termékpaletta márkaneve 2018. október. 1-től HiKoki lesz.
Kosár
Mini kosár
Menny.
Termék
Bruttó érték
A kosár üres.
Ajánlatkérő kosár
Ajánlatkérő mini kosár
Menny.
Termék
Bruttó érték
A kosár üres.