Központi ügyfélszolgálat (Fót)
+36 20 596 94 28, +36 20 431 37 66,
+36 27 359 902, 2-es mellék
H-P: 07:00 - 16:00

Garancia - Regisztráció, érvényességi feltételek, hibabejelentés

Reklamációt vagy hibabejelentést minden esetben írásban, az alábbi bejelentő lapon kell jelezni:

Garanciális ügyintézés

Vagy pedig e-mailen keresztül, a hiba leírásával, képet mellékelve a termékről/termékekről és a kapott számláról. A levelet a garancia@timarvasker.hu címre kell küldeni.
Mindkét esetben Kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot 1 - 2 munkanapon belül.

Jótállási és szavatossági ügyben az első és legfontosabb tisztázandó kérdés, hogy Ön magánszemélyként, végfelhasználóként vásárolt e, vagy cégként, egyéni vállalkozóként, egyesületként stb. Lejjebb találhatja meg, hogy Önre milyen szavatossági és jótállási jogok vonatkoznak.

Nem természetes személyként vásárlóknak :

Amennyiben Ön nem természetes személyként, hanem vállalkozása költségterhére, ÁFÁ-s számlával vállalkozása nevére vásárolt, úgy nem illetik meg a fogyasztókat védő speciális kedvezmények, mint pl. az indoklás nélküli 14 napos elállási jog üzlethelyiségen kívül és távollévők között kötött szerződés esetén, továbbá a 3 munkanapos csere sem.
Nem fogyasztói szerződés esetén az új vagy használt terméket esetében egy éves időszakon belül érvényesíthető minőségi kifogás.
Új termék esetén nem fogyasztói szerződések esetén egy év szavatossági kötelezettség van. Ha ezen az időszakon belül a termék gyártási eredetű hibával romlik el, a kereskedő köteles ingyenesen javítani, cserélni, vagy ha egyikre sincs lehetőség, árleszállítással élni.

Beszállítónként tájékozódhat az általuk vállalt jótállási feltételekről.

Fogyasztóknak :

Ki számít fogyasztónak?
Fogyasztón az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személyt kell érteni. Nem minősül fogyasztónak, ezért a Pénzügyi Békéltető Testület eljárását sem kezdeményezheti az egyéni vállalkozó, egyéni cég, gazdasági társaság, jogi személyek, jogi személyiség nélküli szervezetek, társasházak.

Jótállás, garancia vagy szavatosság? Mi a különbség?

A garancia és a jótállás jelentése ugyanaz. Az előbbi a hétköznapokban használatos fogalom. A jótállás azt jelenti, hogy a kereskedő tesz egy önkéntes vállalást arra, hogy ha a garancia (jótállás) ideje alatt az árucikk meghibásodik, elromlik, akkor ez idő alatt a fogyasztó jelzésére ingyenesen javítja, ennek hiányában cseréli azt. Végső esetben a kifizetett összeget visszatéríti. Itt fontos, hogy azok a beszállítóink, akik vállalnak jótállást a termékeikre a jótállási jegyen, füzetben, részletesen feltüntetik, hogy milyen meghibásodások tartoznak a jótállás alá. Oldalunkon beszállítónként olvashat róla részletesebben. 
A szavatosság
azt jelenti egész pontosan, hogy  a vállalat szavatossági idő alatt a fogyasztó a termék meghibásodása miatt a már bemutatott, alábbi szavatossági jogokat érvényesítheti : kijavítás, kicserélés, vételár leszállítása vagy teljes vételár visszatérítése.
A jótállás (garancia) és szavatosság fogalma között tehát az a nagyon fontos különbség, hogy a jótállás többet jelent, többet biztosít a fogyasztónak, mint a szavatosság. A jótállás (garancia) ideje alatt ugyanis végig a kereskedő köteles bizonyítani azt, hogy a hiba csak a vásárlást követően keletkezett.
A szavatosságnál viszont ez nincs így és ez nem jelent többet annál, mint hogy ennek ideje alatt a fogyasztó kérheti a kijavítást, azonban a bizonyítási kötelezettség már a fogyasztót terheli. A vásárlónak kell ugyanis ilyenkor azt bebizonyítani, hogy már akkor eleve hibás terméket kapott, amikor átadták neki az árucikket.

Az viszont megint más, hogy a szigorú, fogyasztót védő előírások miatt a két éves szavatossági idő alatt, és ma még fél éven belül előjött hiba esetén a vállalkozást terheli a bizonyítási kötelezettség. Ezért szokta kísérni a következő szóbeli tájékoztatás a vásárlást, ha például cipőt vásárolunk " Hat hónap garancia van rá".

Amennyiben Ön személyesen valamelyik üzletünkben vásárolt :

 Ha a kötelező jótállás alá eső termék esetében a megvásárlástól számított 3 munkanapon belül az árucikk meghibásodik, mely a rendeltetésszerű használatát akadályozza, úgy a kereskedő nem mérlegelheti, hogy bevizsgálásra, javításra küldi e a terméket, hanem azonnal cserélnie kell azt egy újra.
Amennyiben nincsen raktárkészleten a problémás termékből, úgy a vételárat vissza kapja.
Itt fontos megemlíteni, hogy amennyiben látszik, hogy a termék szándékos rongáláson esett át, polgári peres úton a termék árát behajtjuk.

Jó ha tisztában vagyunk vele, hogy személyes vásárlás esetén -a tévhittel ellentétben - nincs 8 napunk arra, hogy meggondoljuk magunkat a vásárlást illetően. Ha a termék gyártási hibás minőségi kifogással élhetünk.

Tartós fogyasztási cikkek kötelező jótállása:
10.000 Ft vételár feletti, meghatározott témakör pl. műszaki cikkek esetében a két éves szavatossági időszakból egy év jótállási időtartam, melynek során speciális jogok is biztosítottak a fogyasztók számára. Pl a 3 munkanapos csere, a bizonyítási teher a vállalkozóé 1 évig, jótállási jegy,
Kötelező jótállás kapcsán biztosított, hogy a 10 kg-nál nagyobb tömegű termék esetében a vállalkozás köteles helyben megjavítani, vagy ha arra nincs lehetőség, akkor az elszállításról is gondoskodni, tehát nem csak annak anyagi oldala, hanem megvalósítása is a kereskedőt terheli.

Mit jelent a 14 napos elállási jog?
Átvételtől számított 14 napon belül lehetőség van elállni a vásárlástól, amennyiben végfelhasználóként / fogyasztóként lett megvásárolva, illetve ha az adott termék nem nyerte el a tetszését, nem lett használva / kipróbálva és továbbértékesíthető állapotban van. Ez esetben a vevőnek a saját költségén kell visszajuttatnia a gépet hozzánk, ugyanakkor előfordulhat, hogy Kollégáink egyénileg bírálják el a lemondást.
Elállást szintén írásban kell jelezni, e-mailen keresztül, rendelésszámra hivatkozva, nyilatkozat sablont ITT talál.
 

Mit tegyen ha meghibásodott a készüléke?

  • Ellenőrizze, hogy készülékének minden dokumentuma ami szükséges a garanciális javításhoz megvan e.
    Ezek a jótállási jegy, számla vagy számlamásolat, esetleges kiterjesztett garancia visszaigazolásáról szóló dokumentum.
  • Vegye fel velünk a kapcsolatot.
    Személyesen vagy e-mailen keresztül
  • E-mailen keresztüli bejelentés esetén, az alábbi adatokra lesz szükség,
    Az ügyfél neve
    Amennyiben webáruházunkon keresztül rendelte a megrendelésének azonosítója.
    A számla másolata ( Telefonnal készített fénykép is tökéletes. De ebben az esetben fokozattan figyeljen az olvashatóságra.)
    A hiba leírása, amennyiben szállítási sérülésről, törésről van szó úgy fénykép mellékelése.

Nem garanciális javítás költségei

Minden esetben bevizsgálási díj és oda-vissza szállítási költség kerül felszámolásra ami a megrendelőt terheli és abban az esetben is fizetendő, ha a javítást nem kéri!
Ezek a feltételek érvényesek akkor is, ha a garanciális javításra küldött gép hibáját a szerviz nem garanciálisnak ítéli meg!

Garancia előfeltételei

  • A garanciaigényeket közvetlenül a hiba észlelése után, a garanciális időn belül érvényesíteni kell velünk szemben.
  • Az igény érvényesítésének írásban, e-mailen, faxon, vagy levélben kell történnie. Közvetlenül ez után tájékoztatjuk a további teendőkről (visszaküldés, elszállítás stb.).
  • A terméknek a típusmatricán található adatok alapján egyértelműen beazonosíthatónak kell lennie, és az eredeti matricát be kell mutatni.

Nem érvényes a garancia

  • olyan termékekre amelyek használatból eredő, vagy más természetes kopásnak vannak kitéve, valamint olyan hibákra, amelyek használatból eredő, vagy más természetes kopásra vezethetők vissza.
  • a termékek olyan hibáira, amelyek a használati útmutató be nem tartására, nem rendeltetésszerű használatra, szokatlan környezeti feltételekre, dologtól idegen használatra, túlterhelésre, erőszakra vagy a karbantartás és ápolás hiányosságaira vezethetők vissza.
  • a termékek olyan hibáira, amelyeket nem gyári KRAUSE alkatrészek vagy tartozékok használata okoz.
  • olyan termékek, amelyeken módosításokat, kiegészítéseket vagy nem szakszerű javítást végeztek.
  • tartozékok, módosítások, ráépítések vagy más berendezések helyreállítása.
  • a normál állapottól való csekély mértékű eltérés, amely a termék használati alkalmasságát tekintve elenyésző mértékű.
  • olyan károk, amelyek a nem biztonságos csomagolásban történő beküldésből erednek.

Ha a megállapított hibát garanciális szolgáltatásaink keretében orvosolni tudjuk, javított vagy azonos új terméket kap vissza tőlünk. Ebben az esetben a vizsgálati és szállítási költségeket átvállaljuk. Amennyiben nem garanciális eset áll fenn, úgy a fenti költségek Önt terhelik.

 

3 napos pénzvisszafizetés (személyes vásárlás esetén!)

A 3 napos pénzvisszafizetési garanciáról ITT lehet bővebben tájékozódni.

Hibabejelentés

Reklamációt illetve egyéb panaszt minden esetben írásos formában, e-mailben fogadunk el, illetve amennyiben megoldható személyesen a fóti üzletünkben!
A garanciális ügyintézésért felelős kollégáink a garancia@timarvasker.hu e-mail címen érhetőek el.

Az e-mailben a következő adatokat kell feltüntetni
:

  • Ügyfél neve
  • Webes megrendelés esetén a rendelés azonosító
  • A vásárlás időpontja és számlamásolat
  • A hiba leírása

Kapcsolat

Karalyosné Mesterházi Zsófia
Garanciális és egyéb reklamációk
H - P: 08:00 - 14:00

Mobil: +36-20-347-05-59
Vezetékes: +36-27-359-207 Mellék: 206
E-mail: mesterhazi.zsofia@timarvasker.hu; garancia@timarvasker.hu



A további gyakran ismételt kérdéseket IDE kattintva találja meg.

  • Gépek esetén a jótállási idő 24 hónap, ez a termék megvásárlásától él és az eredeti vásárlási bizonylaton levő dátum az irányadó.
    Ipari, kék elektromos kéziszerszám és mérőműszer a jótállási idő 36 hónapra hosszabbodik meg, amennyiben a vásárló ezeket a szerszámokat a vásárlástól számított 4 héten belül regisztrálja.
    A regisztráció csak az interneten történhet, ITT. Igazolásként az azonnal kinyomtatandó regisztrációs bizonylat és az eredeti vásárlási bizonylat szolgál.
  • Nagyfrekvenciás szerszámok, ipari akkus csavarozók, sűrített levegős szerszámok, akkuegységek, töltőkészülékek, valamint a szerszámokkal együtt szállított tartozékok ki vannak zárva e jótállás-hosszabbítás hatálya alól!
  • Akkuk esetén a professzionális (kék) elektromos kéziszerszámhoz tartozó lítium-ionos tölthető akkumulátorokhoz ajánlja fel a Bosch a prémium szervizt. Ennek érvényessége a termék megvásárlásának napján kezdődik és 24 hónap múlva ér véget. Ezen időszak meghosszabbítása nem lehetséges!
    A prémium szerviz igénybevételéhez az ügyfélnek a vásárlástól számított 4 héten belül regisztrálnia kell a terméket interneten keresztül, ITT.
    A regisztráció csak akkor érvényes, ha a Bosch nyomtatható regisztrációs igazolással nyugtázza. Ezt az igazolást azonnal menteni kell és/vagy kinyomtatni.

  • Gépeknél internetes regisztráció esetén 1 + 2 év garancia érvényes minden Makita és Dolmar típusra. Előzetes regisztráció/bejelentkezés után ITT lehet regisztrálni a gépeket, legkésőbb a vásárlást követő 4 héten belül.
  • Akkumulátorok esetében szintén internetes regisztrációval elérhető az extra garancia. Ezzel a Li-ion akkumulátoroknál az eddigi regisztráció nélküli 1 évről 1+1, azaz 2 évre módosulhat, azonban csak amennyiben az internetes regisztráció a vásárlást követő 28 napon belül megtörténik.

  • XXL-Garancia érvényesítéséhez regisztrálni a kell a gépet a vásárlást követő 4 héten belül ITT, így a garancia meghosszabbodik az alap 1 évről, 3 évre.
    Kiegészítésképpen pedig a Metabo a kompresszoroknál 10 év átrozsdásodás elleni garanciát ad a tartályra.
  • Akkumulátorok, töltők esetében a garancia hossza a vásárlástól számítva 1 év, amit a számlával kell igazolni.
  • Garanciaigény érvényesítésekor mellékelni kell az eredeti, a vásárlás időpontját feltüntető értékesítési bizonylatot! A garanciális javításokat kizárólag a kijelölt Metabo központi márkaszerviz végezheti el.

  • Gépek esetén a jótállási idő 12 hónap, ez a termék megvásárlásától él és az eredeti vásárlási bizonylaton levő dátum az irányadó.
    A jótállási idő 36 hónapra hosszabbodik meg, amennyiben minden egyes gépet külön, a vásárlástól számított 4 héten belül regisztrálja ITT. A rendszer gépenként egy garancia tanúsítványt küld a megjelölt e-mail címre, ezeket ki kell nyomtatni. Garancia érvényesítéséhez szükséges a tanúsítvány, az eredeti számla és a jótállási jegy, valamint regisztrációkor minden esetben pontosan meg kell adni a garancia jegy számát!
    A javításokat kizárólag a Hitachi központi márkaszervizében, vagy a jótállási jegyen feltüntetett garanciális szervizekben végezhető el.
    Amennyiben nem történik meg a regisztráció, a garancia 1 évig érvényes, amit a vásárlást igazoló bizonylatok bemutatásával lehet érvényesíteni.
  • Benzinmotoros gépek, elektromos fúró-véső és bontókalapácsoknál 1+2 éves garanciája csak akkor érvényes, ha évente legalább egyszer valamelyik garanciális szervizünkben ellenőrizve van.
  • Akkuknál internetes regisztráció esetén 1+2 év kiterjesztett garancia van, viszont a többi akkumulátorra és töltőre, illetve a szerszámgépekkel szállított tartozékokra a gyári garancia 6 hónap.

  • Regisztráljon a "My DEWALT" segítségével ITT, hogy XR-termékére 3 éves garanciát igényelhessen!
  • A "My DEWALT" felhasználói 3 évre terjeszthetik ki XR termékük garanciáját. A "My DEWALT"-ba történő egyszerű regisztrációt követően adja hozzá készülékét "Az én készülékeim" részleghez és nyomtassa ki a tanúsítványát! A jogosultság megszerzéséhez a vásárlástól számított 4 héten belül el kell végeznie a regisztrálást. Reklamáció esetén a tanúsítványra és a vásárlási bizonylatra lesz szüksége.

Minden esetben ellenőrizze, hogy a vásárolt gépre vonatkozik a garancia kiterjesztés!

  • A jótállási idő 12 hónap, ez a termék megvásárlásától él és az eredeti vásárlási bizonylaton levő dátum az irányadó.
  • Fat Max gép esetén a vásárlástól számított 30 napon belül regisztrálni kell a gépet ITT, így lép életbe a további 2 év kiterjesztett garancia.
  • Garancia határozat (kiegészítés): A garancia az Európai Unió tagállamai területén, valamint az Európai Szabadkereskedelmi Társulás  (EFTA) területén érvényesek.
  • Egy év teljes garancia: Az eladástól számított 12 hónapig a Stanley garanciát vállal a hibás alkatrészek vagy az egész termék díjmentes cseréjére, feltéve, hogy:
    • A terméket a megadott útmutatásoknak megfelelően és rendeltetésszerűen használták, nem erőltették, nem terhelték túl, és az nem szenvedett mechanikai sérülést.
    • A terméken csak a természetes kopás és elhasználódás jelei észlelhetők.
    • A termék javítására illetéktelen személy nem tett kísérletet.
    • A vásárlás ténye bizonyított.
    • Ez a határozat fogyóeszközökre nem terjed ki, és nem mentesíti a felhasználót karbantartási vagy kalibrálási kötelezettsége alól.

  • Általános garanciális feltételek
    • A jótállási idő 24 hónap, ez a termék megvásárlásától él és az eredeti vásárlási bizonylaton levő dátum az irányadó. Ez a Magyar Köztársaság és az EU egész területén érvényes, azonban a reklamációt a garancia ideje alatt írásban kell bejelenteni! Illetőleg az elbírálásnál feltétel a vásárlást igazoló bizonylatok és a megfelelően kitöltött garanciajegy bemutatása.
      A berendezés adattáblájának olvashatónak kell lennie, és lehetőség szerint az eredeti csomagolásban kell visszajuttatni.
    • A garancia nem vonatkozik az üzemeltetés során természetes módon elhasználódó alkatrészekre: olvadóbiztosító, elektrografit kefék, ékszíjak, markolatok, akkumulátorok, villamos szerszámok munkavégző szerszáma (korongfűrész, fúró, köszörű, stb.).
  • Hegesztőgépek garanciája
    • A DEDRA a hegesztőgépekre 4 év garanciát vállal, az érintett gépek listája ITT található.
  • 2 év meghosszabbított garancia
    • A 2016. január. 2. után vásárolt elektromos árammal, sűrített levegővel, benzinnel, gázolajjal és gázzal táplált berendezésekre és gépekre a DEDRA meghosszabbítja 24 hónapra a garanciát, függetlenül az áruhoz csatolt írásos garancián szereplő megjelölt időtartamtól.

  • Az Original FLEX az internetes regisztrációt követően a kötelező 1 év mellett +2 év teljesen ingyenes kiegészítő garanciát biztosít a gép megvásárlásának dátumától kezdve, amennyiben a regisztráció megtörténik a gép megvásárlásától számítva 4 héten belül.
    Igazolásként a megadott e-mail címre elküldött „+2 ÉV KITERJESZTETT GARANCIA” nevű tanúsítvány, az eredeti számla és az eredeti jótállási jegy együttes bemutatása szükséges.
    Regisztrálni ITT lehet.
  • Jótállási időn túli garanciális javítást kizárólag az Original FLEX központi márkaszervizében végezhető el. Az 1 évig érvényes jótállási jeggyel rendelkező gépek garanciális javítása az Original FLEX magyarországi garanciális szervizeiben is elvégezhető.

  • Az Iweld hegesztőgépekre és fejpajzsokra 1 év teljes körű garancia van.
  • A POCKET sorozatú gépekre pedig 2 év teljes körű garancia (kizárólag a narancssárga színű, 2016 után vásárolt gépekre, amelyek dobozán fel is van tüntetve!)

  • A garancia általában 1 év – kivéve a DISTO™ termékeket, amelyekre 2 év, illetve az elemeket, melyekre 90 nap vonatkozik -.
    A jótállás a vásárlás nyugtával vagy számlával igazolt napján, illetve adott esetben a leszállítás vagy az átvételi elismervény dátumával kezdődik.
    A Leica Geosystem jótállási kötelezettsége arra terjed ki, hogy saját választása szerint és a maga költségére kicserélje / megjavítsa a terméket, vagy annak alkatrészét, illetve visszatérítse a vételárat.
    A megjavított vagy kicserélt termékekre és alkatrészekre a szállítástól számítva 90 nap, vagy az eredeti jótállás lejárta a garancia.
    Ez a jótállás fogyóeszközökre (mint pl. fényszórók, izzók, biztosítékok) nem terjed ki.
    A jelen jótállás érvényét veszti, amennyiben a terméket nem az engedélyezett eredeti Leica Geosystems tartozékokkal telepítik, csatlakoztatják vagy használják.
    A „Rendszerszofverre” (amely alatt a termék működtetéséhez szükséges szoftver és/vagy firmware értendő) a jelen jótállás nem alkalmazható.
  • A jótállás igénybevételéhez be kell mutatni a vásárlás dátumával ellátott eredeti vásárlási bizonylatot/blokkot, illetve pontos hiba leírást kell adni.
    A Leica Geosystems nem vállal felelősséget a jótállási jegy nélkül kapott termékekért és alkatrészekért. A megjavított vagy kicserélt termékeket a Leica saját költségén juttatja el a vevőhöz, azonban, felelősséget nem vállal a szállítás során bekövetkezett károkért.
  • Kibővített garancia és regisztráció. A Leica a DISTO™, Roteo és Lino szériákhoz 2 + 1 év garanciát ad, amennyiben a vevő regisztrálja a terméket ITT, a vásárlástól számítva 8 héten belül.
    Amennyiben az eszköz meghibásodik, a Leica a garancia időszak lejárta után is cserélik bizonyos felár ellenében.

  • A gyártó a termékeire, beleértve a Bétaix Kft. által forgalmazott termékeket is, 1 év garanciát vállal.
  • Ez alól a fűnyíró gépek kivételek, melyre a gyártó 2 év garanciát vállal.
  • Agrimotor szervizlista IDE kattinta található.

További részletekről, illetve a garancia érvényesítését kizáró okokról az adott márka honlapján lehet tájékozódni!

A KRAUSE minőség-garanciát nyújt az alábbi időtartamokra

  • 10 év minden KRAUSE-STABILO termékre beleértve a STABILO gurulóállványokat
  • 5 év minden KRAUSE-MONTO termékre beleértve a ClimTec és ProTec termékeket
  • 2 év minden más termékcsoportra
  • 2 év minden egyedi megoldásra, kivéve ha más garanciaidőről született megállapodás

A garanciaidők a vásárlás bizonyított időpontjától érvényesek és csak az Európai Unió területén és Svájcban történő vásárlásokra vonatkoznak.
A törvényileg szabályozott szavatossági jogokat ez a minőséggarancia nem korlátozza.
A garanciális szolgáltatások sem meg nem hosszabbítják, sem meg nem újítják a termékre vonatkozó garanciaidőt.

A fentiekben meghatározott garanciaidők alatt azokat a termékeket, melyek alumínium vagy acél részein anyag- vagy gyártási hiba jelentkezik, választásunk szerint cseréljük vagy megjavítjuk.
Csere esetén a cserélt részek a mi tulajdonunkká válnak.
A jelen garanciafeltételekben meghatározott jogokon kívül egyéb, a hiba elhárítására vonatkozó igényeket ez a garancia nem indokol.

Újdonságaink

Bisonte BBY180 Betonkeverő 180l; 800W; 230V

Bisonte BBY180 Betonkeverő 180l; 800W; 230V
Teljesítmény: 800W, keverődob térfogata: 180 L, keverési mennyiség: 160 L
Ár: 67 900 Ft

Bisonte BBY140 Betonkeverő 140l; 550W; 230V

Bisonte BBY140 Betonkeverő 140l; 550W; 230V
Teljesítmény: 650W, keverődob térfogata: 140 L, keverési mennyiség: 116 L
Ár: 57 900 Ft

Gardena 18093-20 Premium SUPERFLEX Tömlő

Gardena 18093-20 Premium SUPERFLEX Tömlő
20 m-es, 13 mm (1/2") átmérőjű PVC tömlő spirálszövettel
Ár: 11 990 Ft

Iweld E71T-GS Önvédő Porbeles huzal 0,9mm 5kg/tekercs

Iweld E71T-GS Önvédő Porbeles huzal 0,9mm 5kg/tekercs
Hegesztőhuzal gáz nélküli használathoz, súly: 5,0 kg / tekercs, átmérő: 0,9mm
Ár: 17 290 Ft

Gardena 12003-20 EasyCut ágvágó olló 680B

Gardena 12003-20 EasyCut ágvágó olló 680B
Kialakításának köszönhetően nem igényel nagy erőkifejtést, ajánlott felhasználás: elsősorban nyers fához
Ár: 9 950 Ft


Telephelyeink
«
»
Név:
Fóti telephely
Cím:
2151 Fót, Galamb József u. 1.
Telefon:
+36 27 359-902
Fax:
+36 27 359-347
Nyitvatartás:
H - P : 7.00-16.00-ig; Szo: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
GPS:
47°35'59"N 19°11'13"E
Név:
Szadai telephely
Cím:
2111. Szada, Dózsa Gy. u. 151.
Telefon:
+36 28 503-111
Fax:
+36 28 503-110
Nyitvatartás:
H - P : 7.00-16.00-ig; Szo: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
GPS:
47°38'31"N 19°18'04"E
Név:
Vecsési telephely
Cím:
2220. Vecsés, Dózsa Gy. út 22.
Telefon:
+36 29 355-501
Fax:
+36 29 355-501
Nyitvatartás:
H - P : 7.00-16.00-ig; Szo: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
GPS:
47°24'17"N 19°15'20"E
Név:
Érdi telephely
Cím:
2030. Érd, Velencei út 18.
Telefon:
+36 23 365-634
Fax:
+36 23 310-336
Nyitvatartás:
H - P : 7.00-16.00-ig; Szo: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
GPS:
47°22'34"N 18°54'40"E
Név:
Budakeszi telephely
Cím:
2092. Budakeszi, Kert u. 29.
Telefon:
+36 20 320 88 44
Fax:
-
Nyitvatartás:
H - P : 7.00-16.00-ig; Szo: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
GPS:
47°30'12"N 18°55'19"E
Név:
Pilisvörösvári telephely
Cím:
2085. Pilisvörösvár, Ipari Park, Szent László u. 6.
Telefon:
+36 26 363-900
Fax:
+36 26 363-900
Nyitvatartás:
H - P : 7.00-16.00-ig; Szo: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
GPS:
47°36'56"N 18°55'53"E
Név:
Tatabányai telephely
Cím:
2800 Tatabánya Erdész út 1.
Telefon:
+36 34 300-736
Fax:
+36 34 300-736
Nyitvatartás:
H - P : 7.00-16.00-ig; Szo: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
GPS:
47°35'01"N 18°23'31"E

Kiemelt hírek
Hitachi / HiKoki névváltozás
2018-03-05
A HITACHI néven ismert teljes szerszámgép termékpaletta márkaneve 2018. október. 1-től HiKoki lesz.
Kosár
Mini kosár
Menny.
Termék
Bruttó érték
A kosár üres.
Ajánlatkérő kosár
Ajánlatkérő mini kosár
Menny.
Termék
Bruttó érték
A kosár üres.