Központi ügyfélszolgálat (Fót)
+36 20 596 94 28, +36 20 431 37 66,
+36 27 359 902, 2-es mellék
H-P: 07:00 - 16:00 Szo: 07:00 - 12:00

Gyakran ismételt kérdések

Gyakori kérdések

  • Kötelező regisztrálnom ahhoz, hogy rendelést tudjak leadni?
    Nem kötelező, anélkül is tud vásárolni, ha regisztrál, rendelés leadásnál nem kell mindig újra kitöltenie az adatait.
  • Mi a rendelés menete?
    Webáruházunkban (timarszerszam.hu) a termékeket kétféle kosárba lehet betenni.
    Az egyik, narancssárga gomb a rendes kosár (megrendelés), a másik, zöld gomb pedig ajánlatkérő kosár. Megrendelés esetén miután kosárba tette a terméket/termékeket, a jobb oldalon kinyíló ablakban szerepel a narancssárga „Rendelés feladása” gomb, ide kattintva tudja kitölteni az adatokat. Miután ez megtörtént, lejjebb tekerve találja a „Tovább a rendelés véglegesítéséhez” gombot. Ha rendben talált mindent a termékkel/termékekkel és az adatokkal, kattintson a „Minden adat rendben van, kérem a rendelés felvételét”-re a rendelés elküldéséhez.
  • Leadhatom telefonon is a rendelésemet?
    Telefonon leadott megrendelést nem áll módunkban elfogadni, csak és kizárólag írásban, a weboldalon keresztül (timarszerszam.hu), vagy pedig e-mailben (info@timarszerszam.hu).
  • Milyen fizetési módok vannak?
    Webáruházunkban az alábbi módokon tud fizetni: Előre utalással vagy online bankkártyával, telephelyeinken készpénzzel és bankkártyával, utánvétes csomagnál a futárnál csak készpénzzel.
  • Sikertelen bankkártyás fizetésnél mit tudok tenni?
    Amennyiben lehetősége van rá, próbálja meg újra kifizetni a rendelését, ellenkező esetben várja meg, míg Kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot.
  • Megoldható, hogy hitelre vásároljak?
    Nem, sajnos erre a webáruházunkban nincs lehetőség.
  • Milyen szállítási módok közül tudok választani?
    Webáruházunkban lehetőség van futárszolgálattal vagy Posta Pontra kérni a rendelést, vagy személyesen átvenni telephelyeinken. A szállítással kapcsolatos részletekről ITT tájékozódhat bővebben.
  • Személyes átvétel esetén meddig, és milyen napokon tudom átvenni a rendelésem?
    Telephelyeink hétköznap 07:00 és 16:00 között vannak nyitva, webes megrendeléseket legkésőbb 15:30-ig tudunk kiadni.
    Szombaton pedig 07:00 és 12:00 vagyunk nyitva, hétvégén azonban nincs lehetőség webes megrendelés átvételére!
  • Külföldre is kérhetem a csomagomat?
    Nem, kizárólag Magyarország területén szállítunk ki csomagot. A Magyar Köztársaságon kívülre történő rendeléseket érvénytelennek tekintjük.
  • Milyen szállítási költséggel számoljak?
    Posta pontokon 19.990 Ft alatti vásárlás esetében a szállítási költség bruttó 1.990 Ft, 19.990 Ft felett ingyenes. Futárszolgálatnál 19.990 Ft és 40 kg alatti csomag esetében a szállítási költség bruttó 1.990 Ft. 19.990 Ft feletti és 40 kg alatti csomag esetében a szállítási költség ingyenes. 40 kg fölött minden esetben tájékozódjon rendelés leadás előtt a szállítási költségekről, mert termékeként eltérő lehet ez az összeg! Személyes átvétel esetében természetesen nincs házhoz szállítási díj.
  • Nem kaptam semmilyen választ a megrendelésemre, mi lehet a gond?
    Alapvetően a rendelés leadás után néhány perccel küldünk egy automatikus üzenetet, hogy beérkezett a rendelése (Ez nem egyenlő egy megrendelés visszaigazolással!)
    Előfordulhat, hogy elírás történt az Ön által megadott e-mail címben vagy az Ön által használt levelezőrendszer a SPAM / Levélszemét mappába tette az üzenetet, emiatt nem látta. Illetve rendszerhiba miatt nem érkezett be a megrendelés, ilyenkor egy bizonyos idő elteltével érdemes újra elküldeni.
  • Tudok módosítani a megrendelésemen?
    Bármiféle módosítást írásban kell megtenni, e-mailen keresztül, rendelésszámra hivatkozva.
    Szállítással, illetve számlázással kapcsolatban csak akkor tudunk módosítani, ha még nem készült el a számla vagy nem került még becsomagolásra / feladásra a csomag.
  • Hogyan tudom lemondani a rendelésemet?
    Lemondást minden esetben írásban kell jelezni, e-mailen keresztül, rendelésszámra hivatkozva.
    Amennyiben a csomag át lett adva a futárszolgálatnak, a legegyszerűbb, ha nem veszi át a csomag, így az visszakerül hozzánk, azonban ebben az esetben is jelezni kell felénk a lemondási szándékot.
  • Rendeléstől számítva mikor kapom meg a rendelésem? Tudnak garantálni fix szállítási időt?
    Készleten levő termék esetén megrendeléstől számítva 1-2 munkanap alatt viszi ki a futárszolgálat (Express One). Általában tartják ezt a határidőt, de mi garantálni nem tudunk semmit.
    Posta Pontnál 1-2 munkanappal kell számolni, személyes átvételnél pedig megrendeléstől számítva jellemzően másnap vehető át.
    Utóbbi opciónál minden esetben meg kell várni, amíg Kollégáink megerősítik, hogy átvehető a megrendelés.
  • Mit jelent a 14 napos elállási jog?
    Átvételtől számított 14 napon belül lehetőség van elállni a vásárlástól, amennyiben végfelhasználóként lett megvásárolva, illetve ha az adott termék nem nyerte el a tetszését, nem lett használva / kipróbálva és továbbértékesíthető állapotban van. Ez esetben a vevőnek a saját költségén kell visszajuttatnia a gépet hozzánk, ugyanakkor előfordulhat, hogy Kollégáink egyénileg bírálják el a lemondást.
    Elállást szintén írásban kell jelezni, e-mailen keresztül, rendelésszámra hivatkozva, nyilatkozat sablont ITT talál.
  • Hibás/sérült terméket kaptam, nem az volt a csomagban amit rendeltem, ilyenkor mi a teendő?
    Reklamációt vagy hibabejelentést minden esetben írásban kell jelezni, e-mailen keresztül, a hiba leírásával, képet mellékelve a termékről/termékekről és a kapott számláról. A levelet a garancia@timarvasker.hu címre kell küldeni, és Kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot.
  • A weboldalon látott ár és készlet információ érvényes a boltra is?
    Alapvetően igen, azonban vásárlás előtt érdemes Ügyfélszolgálatunknál utánakérdezni a  pontos készletről.
  • Nem enged valamit betenni a kosárba, mi lehet a baj?
    Bizonyos termékeinket csak ajánlatkérő kosárba tudja tenni, mivel többnyire ezek a termékek túl méretesek és vagy egyáltalán nem viszi el a futárszolgálat, vagy csak egyedi szállítási díj ellenében.
  • Garanciális időn belül vagy azon túl fordulhatok a szervizes Kollégákhoz?
    Igen, mindkét esetben legjobb tudásunk szerint segítünk elintézni a felmerült problémákat.
    Reklamációt vagy hibabejelentést minden esetben írásban kell jelezni, e-mailen keresztül, a hiba leírásával, képet mellékelve a termékről/termékekről és a kapott számláról. A levelet a garancia@timarvasker.hu címre kell küldeni, és Kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot.

Amennyiben nem találta meg az Önnek megfelelő választ, illetve további kérdése lenne, keressen minket elérhetőségeinken!

További információk:

Webáruház használata
Felhasználási feltételek
Vásárlási információk
Szállítási információk
Garancia

Újdonságaink

MAKITA DHR283T2JU SDS-Plus Fúró-vésőkalapács

MAKITA  DHR283T2JU SDS-Plus Fúró-vésőkalapács
MAKITA  DHR283T2JU SDS-Plus Fúró-vésőkalapács cst 2x5,0Ah 2x18V AWS
Ár: 195 955 Ft

Makita DCM501Z Akkus kávéfőző 18V akku és töltő nélkül

Makita  DCM501Z Akkus kávéfőző 18V akku és töltő nélkül
Tartály térfogat: 240 ml, súly: 1,9 kg
Ár: 26 990 Ft

Makita M8301DWE akkus ütvefúró-csavarbehajtó

Makita  M8301DWE akkus ütvefúró-csavarbehajtó
MAKITA  M8301DWE akkus ütvefúró-csavarbehajtó 18V/2x1,5Ah
Ár: 42 990 Ft

Makita M6301DWE akkus fúró-csavarbehajtó

Makita  M6301DWE akkus fúró-csavarbehajtó
MAKITA  M6301DWE akkus fúró-csavarbehajtó 18V/2x1,5Ah
Ár: 39 990 Ft


Telephelyeink
«
»
Név:
Fóti telephely
Cím:
2151 Fót, Galamb József u. 1.
Telefon:
+36 27 359-902
Fax:
+36 27 359-347
Nyitvatartás:
H - P : 7.00-16.00-ig; Szo: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
GPS:
47°35'59"N 19°11'13"E
Név:
Szadai telephely
Cím:
2111. Szada, Dózsa Gy. u. 151.
Telefon:
+36 28 503-111
Fax:
+36 28 503-110
Nyitvatartás:
H - P : 7.00-16.00-ig; Szo: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
GPS:
47°38'31"N 19°18'04"E
Név:
Vecsési telephely
Cím:
2220. Vecsés, Dózsa Gy. út 22.
Telefon:
+36 29 355-501
Fax:
+36 29 355-501
Nyitvatartás:
H - P : 7.00-16.00-ig; Szo: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
GPS:
47°24'17"N 19°15'20"E
Név:
Érdi telephely
Cím:
2030. Érd, Velencei út 18.
Telefon:
+36 23 365-634
Fax:
+36 23 310-336
Nyitvatartás:
H - P : 7.00-16.00-ig; Szo: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
GPS:
47°22'34"N 18°54'40"E
Név:
Budakeszi telephely
Cím:
2092. Budakeszi, Kert u. 29.
Telefon:
+36 23 451-280
Fax:
+36 23 332-001
Nyitvatartás:
H - P : 7.00-16.00-ig; Szo: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
GPS:
47°30'12"N 18°55'19"E
Név:
Pilisvörösvári telephely
Cím:
2085. Pilisvörösvár, Ipari Park, Szent László u. 6.
Telefon:
+36 26 363-900
Fax:
+36 26 363-900
Nyitvatartás:
H - P : 7.00-16.00-ig; Szo: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
GPS:
47°36'56"N 18°55'53"E
Név:
Tatabányai telephely
Cím:
2800 Tatabánya Erdész út 1.
Telefon:
+36 34 300-736
Fax:
+36 34 300-736
Nyitvatartás:
H - P : 7.00-16.00-ig; Szo: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
GPS:
47°35'01"N 18°23'31"E

Kiemelt hírek
Hitachi / HiKoki névváltozás
2018-03-05
A HITACHI néven ismert teljes szerszámgép termékpaletta márkaneve 2018. október. 1-től HiKoki lesz.
Kosár
Mini kosár
Menny.
Termék
Bruttó érték
A kosár üres.
Ajánlatkérő kosár
Ajánlatkérő mini kosár
Menny.
Termék
Bruttó érték
A kosár üres.