Információk
Kiemelt hírek
Gyakran ismételt kérdések
Gyakori kérdések
- Kötelező regisztrálnom ahhoz, hogy rendelést tudjak leadni?
Nem kötelező, anélkül is tud vásárolni, ha regisztrál, rendelés leadásnál nem kell mindig újra kitöltenie az adatait. - Mi a rendelés menete?
Webáruházunkban (timarszerszam.hu) a termékeket kétféle kosárba lehet betenni.
Az egyik, narancssárga gomb a rendes kosár (megrendelés), a másik, zöld gomb pedig ajánlatkérő kosár. Megrendelés esetén miután kosárba tette a terméket/termékeket, a jobb oldalon kinyíló ablakban szerepel a narancssárga „Rendelés feladása” gomb, ide kattintva tudja kitölteni az adatokat. Miután ez megtörtént, lejjebb tekerve találja a „Tovább a rendelés véglegesítéséhez” gombot. Ha rendben talált mindent a termékkel/termékekkel és az adatokkal, kattintson a „Minden adat rendben van, kérem a rendelés felvételét”-re a rendelés elküldéséhez.
Amennyiben Önnek kényelmesebb, külön e-mailben is tud leadni rendelést (info@timarszerszam.hu). - Leadhatom telefonon is a rendelésemet?
Telefonon leadott megrendelést nem áll módunkban elfogadni, csak és kizárólag írásban, a weboldalon keresztül (timarszerszam.hu), vagy pedig e-mailben (info@timarszerszam.hu). - Milyen fizetési módok vannak?
Webáruházunkban az alábbi módokon tud fizetni: Előre utalással vagy online bankkártyával, telephelyeinken készpénzzel és bankkártyával, utánvétes csomagnál a futárnál csak készpénzzel. - Sikertelen bankkártyás fizetésnél mit tudok tenni?
Amennyiben lehetősége van rá, próbálja meg újra kifizetni a rendelését, ellenkező esetben várja meg, míg Kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot. - Megoldható, hogy hitelre vásároljak?
Nem, sajnos erre a webáruházunkban nincs lehetőség. - Milyen szállítási módok közül tudok választani?
Webáruházunkban lehetőség van futárszolgálattal vagy Posta Pontra kérni a rendelést, vagy személyesen átvenni telephelyeinken. A szállítással kapcsolatos részletekről ITT tájékozódhat bővebben. - Személyes átvétel esetén meddig, és milyen napokon tudom átvenni a rendelésem?
Telephelyeink hétköznap 07:00 és 16:00 között vannak nyitva, webes megrendeléseket legkésőbb 15:30-ig tudunk kiadni.
Szombaton pedig 07:00 és 12:00 vagyunk nyitva! - Mindenképpen meg kell várnom, a visszaigazolást, hogy a rendelésem átvehető?
Igen, minden esetben felhívjuk a vevő figyelmét, hogy várja meg, mert előfordulhat, hogy a raktárosok még nem kapták meg a tételes megrendelést vagy még nem szedték / készítették össze a termék(ek)et, rendelés leadást követően, azonban folyamatosan azon dolgozunk, hogy ez az átfutási idő minél rövidebb legyen. - Külföldre is kérhetem a csomagomat?
Nem, kizárólag Magyarország területén szállítunk ki csomagot. A Magyar Köztársaságon kívülre történő rendeléseket érvénytelennek tekintjük. - Milyen szállítási költséggel számoljak?
Posta pontokon 14.990 Ft alatti vásárlás esetében a szállítási költség bruttó 1.490 Ft, 14.990 Ft felett ingyenes. Futárszolgálatnál 14.990 Ft és 40 kg alatti csomag esetében a szállítási költség bruttó 1.490 Ft. 14.990 Ft feletti és 40 kg alatti csomag esetében a szállítási költség ingyenes. 40 kg fölött minden esetben tájékozódjon rendelés leadás előtt a szállítási költségekről, mert termékeként eltérő lehet ez az összeg! Személyes átvétel esetében természetesen nincs házhoz szállítási díj. - Nem kaptam semmilyen választ a megrendelésemre, mi lehet a gond?
Alapvetően a rendelés leadás után néhány perccel küldünk egy automatikus üzenetet, hogy beérkezett a rendelése (Ez nem egyenlő egy megrendelés visszaigazolással!)
Előfordulhat, hogy elírás történt az Ön által megadott e-mail címben vagy az Ön által használt levelezőrendszer a SPAM / Levélszemét mappába tette az üzenetet, emiatt nem látta. Illetve rendszerhiba miatt nem érkezett be a megrendelés, ilyenkor egy bizonyos idő elteltével érdemes újra elküldeni.
Amennyiben munkatársaink 2-3 munkanapon belül nem válaszolják meg ajánlatkérését, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot! - Tudok módosítani a megrendelésemen?
Bármiféle módosítást írásban kell megtenni, e-mailen keresztül, rendelésszámra hivatkozva.
Szállítással, illetve számlázással kapcsolatban csak akkor tudunk módosítani, ha még nem készült el a számla vagy nem került még becsomagolásra / feladásra a csomag. - Hogyan tudom lemondani a rendelésemet?
Lemondást minden esetben írásban kell jelezni, e-mailen keresztül, rendelésszámra hivatkozva.
Amennyiben a csomag át lett adva a futárszolgálatnak, a legegyszerűbb, ha nem veszi át a csomag, így az visszakerül hozzánk, azonban ebben az esetben is jelezni kell felénk a lemondási szándékot. - Rendeléstől számítva mikor kapom meg a rendelésem? Tudnak garantálni fix szállítási időt?
Készleten levő termék esetén megrendeléstől számítva 1-2 munkanap alatt viszi ki a futárszolgálat (Express One). Általában tartják ezt a határidőt, de mi garantálni nem tudunk semmit.
Posta Pontnál 1-2 munkanappal kell számolni, személyes átvételnél pedig megrendeléstől számítva jellemzően másnap vehető át.
Utóbbi opciónál minden esetben meg kell várni, amíg Kollégáink megerősítik, hogy átvehető a megrendelés. - Mit jelent a 14 napos elállási jog?
Átvételtől számított 14 napon belül lehetőség van elállni a vásárlástól, amennyiben végfelhasználóként / fogyasztóként (Fogyasztón az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személyt kell érteni. Nem minősül fogyasztónak, ezért a Pénzügyi Békéltető Testület eljárását sem kezdeményezheti az egyéni vállalkozó, egyéni cég, gazdasági társaság, jogi személyek, jogi személyiség nélküli szervezetek, társasházak.) lett megvásárolva, illetve ha az adott termék nem nyerte el a tetszését, nem lett használva / kipróbálva és továbbértékesíthető állapotban van. Ez esetben a vevőnek a saját költségén kell visszajuttatnia a gépet hozzánk, ugyanakkor előfordulhat, hogy Kollégáink egyénileg bírálják el a lemondást.
Elállást szintén írásban kell jelezni, e-mailen keresztül, rendelésszámra hivatkozva, nyilatkozat sablont ITT talál. - Ki számít fogyasztónak?
Fogyasztón az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személyt kell érteni. Nem minősül fogyasztónak, ezért a Pénzügyi Békéltető Testület eljárását sem kezdeményezheti az egyéni vállalkozó, egyéni cég, gazdasági társaság, jogi személyek, jogi személyiség nélküli szervezetek, társasházak. - Hibás/sérült terméket kaptam, nem az volt a csomagban amit rendeltem, ilyenkor mi a teendő?
Reklamációt vagy hibabejelentést minden esetben írásban kell jelezni, e-mailen keresztül, a hiba leírásával, képet mellékelve a termékről/termékekről és a kapott számláról. A levelet a garancia@timarvasker.hu címre kell küldeni, és Kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot. - A weboldalon látott ár és készlet információ naprakész, illetve érvényes a boltra is?
Alapvetően igen, azonban fontos, hogy mielőtt elindul hozzánk, ne hagyatkozzon kizárólag a rendszerünkre, feltétlenül kérdezzen utána az adott telephelyünkön tartózkodó kollégáinktól, hogy fizikailag is megtalálható és eladásra alkalmas állapotban van-e a "raktáron" jelzéssel megjelölt termék!
Weben történő ajánlatkérésre válaszként jelezni szoktuk, hogy az igényelt mennyiséget raktárról egyben ki tudjuk-e szolgálni, vagy részben/egészben csak megrendelésre tudjuk azt teljesíteni. - Nem enged valamit betenni a kosárba, mi lehet a baj?
Bizonyos termékeinket csak ajánlatkérő kosárba tudja tenni, mivel többnyire ezek a termékek túl méretesek és vagy egyáltalán nem viszi el a futárszolgálat, vagy csak egyedi szállítási díj ellenében.
Amennyiben nem ilyen termékről van szó és mégsem lehet kosárba tenni, legyen szíves leadni a megrendelését e-mailben az info@timarszerszam.hu-ra. - Garanciális időn belül vagy azon túl fordulhatok a szervizes Kollégákhoz?
Igen, mindkét esetben legjobb tudásunk szerint segítünk elintézni a felmerült problémákat.
Reklamációt vagy hibabejelentést minden esetben írásban kell jelezni, e-mailen keresztül, a hiba leírásával, képet mellékelve a termékről/termékekről és a kapott számláról. A levelet a garancia@timarvasker.hu címre kell küldeni, és Kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot.
Amennyiben nem találta meg az Önnek megfelelő választ, illetve további kérdése lenne, keressen minket elérhetőségeinken!
További információk:
Webáruház használata
Felhasználási feltételek
Vásárlási információk
Szállítási információk
Garancia
Újdonságaink
Telephelyeink
«
»

Név:
Fóti telephely
Cím:
2151 Fót, Galamb József u. 1.
Telefon:
+36 27 359-902
Fax:
+36 27 359-347
Nyitvatartás:
Hétfő - péntek: 7.00-16.00-ig
Szombat: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
Szombat: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
E-mail:
GPS:
47°35'59"N 19°11'13"E

Név:
Szadai telephely
Cím:
2111. Szada, Dózsa Gy. u. 151.
Telefon:
+36 28 503-111
Fax:
+36 28 503-110
Nyitvatartás:
Hétfő - péntek: 7.00-16.00-ig
Szombat: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
Szombat: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
E-mail:
GPS:
47°38'31"N 19°18'04"E

Név:
Vecsési telephely
Cím:
2220. Vecsés, Dózsa Gy. út 22.
Telefon:
+36 29 355-501
Fax:
+36 29 355-501
Nyitvatartás:
Hétfő - péntek: 7.00-16.00-ig
Szombat: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
Szombat: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
E-mail:
GPS:
47°24'17"N 19°15'20"E

Név:
Érdi telephely
Cím:
2030. Érd, Velencei út 18.
Telefon:
+36 23 365-634
Fax:
+36 23 310-336
Nyitvatartás:
Hétfő - péntek: 7.00-16.00-ig
Szombat: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
Szombat: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
E-mail:
GPS:
47°22'34"N 18°54'40"E

Név:
Budakeszi telephely
Cím:
2092 Budakeszi, Bianka u. 10.
Telefon:
+36 23 950 064
Fax:
-
Nyitvatartás:
Hétfő - péntek: 7.00-16.00-ig
Szombat: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
Szombat: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
E-mail:
GPS:
47°29'58"N 18°54'49"E

Név:
Pilisvörösvári telephely
Cím:
2085. Pilisvörösvár, Ipari Park, Szent László u. 6.
Telefon:
+36 26 363-900
Fax:
+36 26 363-900
Nyitvatartás:
Hétfő - péntek: 7.00-16.00-ig
Szombat: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
Szombat: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
E-mail:
GPS:
47°36'56"N 18°55'53"E

Név:
Tatabányai telephely
Cím:
2800 Tatabánya Erdész út 1.
Telefon:
+36 34 300-736
Fax:
+36 34 300-736
Nyitvatartás:
Hétfő - péntek: 7.00-16.00-ig
Szombat: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
Szombat: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
E-mail:
GPS:
47°35'01"N 18°23'31"E
Információk
Kiemelt hírek