Központi ügyfélszolgálat (Fót)
+36 20 596 94 28, +36 20 431 37 66,
+36 27 359 902, 2-es mellék
H-P: 07:00 - 16:00 Szo: 07:00 - 12:00

GY.I.K.- Gyakran ismételt kérdések

Gyakori kérdések

  • Kötelező regisztrálnom ahhoz, hogy rendelést tudjak leadni?
    Nem kötelező, anélkül is tud vásárolni, ha regisztrál, rendelés leadásnál nem kell mindig újra kitöltenie az adatait.
  • Mi a rendelés menete?
    Webáruházunkban (timarszerszam.hu) a termékeket kétféle kosárba lehet betenni.
    Az egyik, narancssárga gomb a rendes kosár (megrendelés), a másik, zöld gomb pedig ajánlatkérő kosár. Megrendelés esetén miután kosárba tette a terméket/termékeket, a jobb oldalon kinyíló ablakban szerepel a narancssárga „Rendelés feladása” gomb, ide kattintva tudja kitölteni az adatokat. Miután ez megtörtént, lejjebb tekerve találja a „Tovább a rendelés véglegesítéséhez” gombot. Ha rendben talált mindent a termékkel/termékekkel és az adatokkal, kattintson a „Minden adat rendben van, kérem a rendelés felvételét”-re a rendelés elküldéséhez.

    Amennyiben Önnek kényelmesebb, külön e-mailben is tud leadni rendelést (info@timarszerszam.hu).
  • Leadhatom telefonon is a rendelésemet?
    Telefonon leadott megrendelést nem áll módunkban elfogadni, csak és kizárólag írásban, a weboldalon keresztül (timarszerszam.hu), vagy pedig e-mailben (info@timarszerszam.hu).
  • Milyen fizetési módok vannak?
    Webáruházunkban az alábbi módokon tud fizetni: Előre utalással vagy online bankkártyával, telephelyeinken készpénzzel és bankkártyával, utánvétes csomagnál a futárnál csak készpénzzel.
  • Sikertelen bankkártyás fizetésnél mit tudok tenni?
    Amennyiben lehetősége van rá, próbálja meg újra kifizetni a rendelését, ellenkező esetben várja meg, míg Kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot.
  • Megoldható, hogy hitelre vásároljak?
    Nem, sajnos erre a webáruházunkban nincs lehetőség.
  • Milyen szállítási módok közül tudok választani?
    Webáruházunkban lehetőség van futárszolgálattal vagy Posta Pontra kérni a rendelést, vagy személyesen átvenni telephelyeinken. A szállítással kapcsolatos részletekről ITT tájékozódhat bővebben.
  • Személyes átvétel esetén meddig, és milyen napokon tudom átvenni a rendelésem?
    Telephelyeink hétköznap 07:00 és 16:00 között vannak nyitva, webes megrendeléseket legkésőbb 15:30-ig tudunk kiadni.
    Szombaton pedig 07:00 és 12:00 vagyunk nyitva, hétvégén azonban nincs lehetőség webes megrendelés átvételére!
  • Mindenképpen meg kell várnom, a visszaigazolást, hogy a rendelésem átvehető?
    Igen, minden esetben felhívjuk a vevő figyelmét, hogy várja meg, mert előfordulhat, hogy a raktárosok még nem kapták meg a tételes megrendelést vagy még nem szedték / készítették össze a termék(ek)et, rendelés leadást követően, azonban folyamatosan azon dolgozunk, hogy ez az átfutási idő minél rövidebb legyen.
  • Külföldre is kérhetem a csomagomat?
    Nem, kizárólag Magyarország területén szállítunk ki csomagot. A Magyar Köztársaságon kívülre történő rendeléseket érvénytelennek tekintjük.
  • Milyen szállítási költséggel számoljak?
    Posta pontokon 19.990 Ft alatti vásárlás esetében a szállítási költség bruttó 1.990 Ft, 19.990 Ft felett ingyenes. Futárszolgálatnál 19.990 Ft és 40 kg alatti csomag esetében a szállítási költség bruttó 1.990 Ft. 19.990 Ft feletti és 40 kg alatti csomag esetében a szállítási költség ingyenes. 40 kg fölött minden esetben tájékozódjon rendelés leadás előtt a szállítási költségekről, mert termékeként eltérő lehet ez az összeg! Személyes átvétel esetében természetesen nincs házhoz szállítási díj.
  • Nem kaptam semmilyen választ a megrendelésemre, mi lehet a gond?
    Alapvetően a rendelés leadás után néhány perccel küldünk egy automatikus üzenetet, hogy beérkezett a rendelése (Ez nem egyenlő egy megrendelés visszaigazolással!)
    Előfordulhat, hogy elírás történt az Ön által megadott e-mail címben vagy az Ön által használt levelezőrendszer a SPAM / Levélszemét mappába tette az üzenetet, emiatt nem látta. Illetve rendszerhiba miatt nem érkezett be a megrendelés, ilyenkor egy bizonyos idő elteltével érdemes újra elküldeni.
    Amennyiben munkatársaink 2-3 munkanapon belül nem válaszolják meg ajánlatkérését, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot!
  • Tudok módosítani a megrendelésemen?
    Bármiféle módosítást írásban kell megtenni, e-mailen keresztül, rendelésszámra hivatkozva.
    Szállítással, illetve számlázással kapcsolatban csak akkor tudunk módosítani, ha még nem készült el a számla vagy nem került még becsomagolásra / feladásra a csomag.
  • Hogyan tudom lemondani a rendelésemet?
    Lemondást minden esetben írásban kell jelezni, e-mailen keresztül, rendelésszámra hivatkozva.
    Amennyiben a csomag át lett adva a futárszolgálatnak, a legegyszerűbb, ha nem veszi át a csomag, így az visszakerül hozzánk, azonban ebben az esetben is jelezni kell felénk a lemondási szándékot.
  • Rendeléstől számítva mikor kapom meg a rendelésem? Tudnak garantálni fix szállítási időt?
    Készleten levő termék esetén megrendeléstől számítva 1-2 munkanap alatt viszi ki a futárszolgálat (Express One). Általában tartják ezt a határidőt, de mi garantálni nem tudunk semmit.
    Posta Pontnál 1-2 munkanappal kell számolni, személyes átvételnél pedig megrendeléstől számítva jellemzően másnap vehető át.
    Utóbbi opciónál minden esetben meg kell várni, amíg Kollégáink megerősítik, hogy átvehető a megrendelés.
  • Mit jelent a 14 napos elállási jog?
    Átvételtől számított 14 napon belül lehetőség van elállni a vásárlástól, amennyiben végfelhasználóként / fogyasztóként (Fogyasztón az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személyt kell érteni. Nem minősül fogyasztónak, ezért a Pénzügyi Békéltető Testület eljárását sem kezdeményezheti az egyéni vállalkozó, egyéni cég, gazdasági társaság, jogi személyek, jogi személyiség nélküli szervezetek, társasházak.) lett megvásárolva, illetve ha az adott termék nem nyerte el a tetszését, nem lett használva / kipróbálva és továbbértékesíthető állapotban van. Ez esetben a vevőnek a saját költségén kell visszajuttatnia a gépet hozzánk, ugyanakkor előfordulhat, hogy Kollégáink egyénileg bírálják el a lemondást.
    Elállást szintén írásban kell jelezni, e-mailen keresztül, rendelésszámra hivatkozva, nyilatkozat sablont ITT talál.
  • Ki számít fogyasztónak?
    Fogyasztón az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személyt kell érteni. Nem minősül fogyasztónak, ezért a Pénzügyi Békéltető Testület eljárását sem kezdeményezheti az egyéni vállalkozó, egyéni cég, gazdasági társaság, jogi személyek, jogi személyiség nélküli szervezetek, társasházak.
  • Hibás/sérült terméket kaptam, nem az volt a csomagban amit rendeltem, ilyenkor mi a teendő?
    Reklamációt vagy hibabejelentést minden esetben írásban kell jelezni, e-mailen keresztül, a hiba leírásával, képet mellékelve a termékről/termékekről és a kapott számláról. A levelet a garancia@timarvasker.hu címre kell küldeni, és Kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot.
  • A weboldalon látott ár és készlet információ naprakész, illetve érvényes a boltra is?
    Alapvetően igen, azonban fontos, hogy mielőtt elindul hozzánk, ne hagyatkozzon kizárólag a rendszerünkre, feltétlenül kérdezzen utána az adott telephelyünkön tartózkodó kollégáinktól, hogy fizikailag is megtalálható és eladásra alkalmas állapotban van-e a "raktáron" jelzéssel megjelölt termék!
    Weben történő ajánlatkérésre válaszként jelezni szoktuk, hogy az igényelt mennyiséget raktárról egyben ki tudjuk-e szolgálni, vagy részben/egészben csak megrendelésre tudjuk azt teljesíteni.
  • Nem enged valamit betenni a kosárba, mi lehet a baj?
    Bizonyos termékeinket csak ajánlatkérő kosárba tudja tenni, mivel többnyire ezek a termékek túl méretesek és vagy egyáltalán nem viszi el a futárszolgálat, vagy csak egyedi szállítási díj ellenében.
    Amennyiben nem ilyen termékről van szó és mégsem lehet kosárba tenni, legyen szíves leadni a megrendelését e-mailben az info@timarszerszam.hu-ra.
  • Garanciális időn belül vagy azon túl fordulhatok a szervizes Kollégákhoz?
    Igen, mindkét esetben legjobb tudásunk szerint segítünk elintézni a felmerült problémákat.
    Reklamációt vagy hibabejelentést minden esetben írásban kell jelezni, e-mailen keresztül, a hiba leírásával, képet mellékelve a termékről/termékekről és a kapott számláról. A levelet a garancia@timarvasker.hu címre kell küldeni, és Kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot.

Amennyiben nem találta meg az Önnek megfelelő választ, illetve további kérdése lenne, keressen minket elérhetőségeinken!

További információk:

Webáruház használata
Felhasználási feltételek
Vásárlási információk
Szállítási információk
Garancia

Újdonságaink

Makita DLX4106TJ Akkus gép szett 18V

Makita DLX4106TJ Akkus gép szett 18V
Makita DHP481Z, DGA513Z, DHS680Z, DML802 akkus szett, 2x18V/5,0Ah akkumulátorral és MakPac kofferekben szállítva
Ár: 224 390 Ft

Fiskars SnowXpert hólapát 1003468

Fiskars SnowXpert hólapát 1003468
Megerősített műanyag lapátfejjel, hó eltakarításához, méret: 1310 x 350mm (h x sz), súly: 1,4 kg
Ár: 8 500 Ft

Makita DLX2272TJ Akkus gép szett 18V

Makita DLX2272TJ Akkus gép szett 18V
Makita DHP484Z, DGA513Z akkus szett, 2x18V/5,0Ah akkumulátorral és MakPac kofferben szállítva
Ár: 138 790 Ft

Makita DVR450RTE Akkus betontömörítő 18V

Makita DVR450RTE Akkus betontömörítő 18V
Akku: 18V / 5,0Ah, vibráció: 13 000 /perc, flexibilis szár hossz: 1,2m, flexibilis szár átmérő: 25mm
Ár: 159 900 Ft

Sörpad garnitúra DORTMUND Max 802032

Sörpad garnitúra DORTMUND Max 802032
Méretek: asztal - 220 x 70 x 77cm, pad - 220 x 25 x 47cm, súly: 43 kg
Ár: 35 900 Ft

Makita EG6050A Generátor

Makita  EG6050A Generátor
MAKITA  EG6050A Generátor 420cm3 5,5Kw 100,5 kg
Ár: 315 990 Ft


Telephelyeink
«
»
Név:
Fóti telephely
Cím:
2151 Fót, Galamb József u. 1.
Telefon:
+36 27 359-902
Fax:
+36 27 359-347
Nyitvatartás:
H - P : 7.00-16.00-ig; Szo: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
GPS:
47°35'59"N 19°11'13"E
Név:
Szadai telephely
Cím:
2111. Szada, Dózsa Gy. u. 151.
Telefon:
+36 28 503-111
Fax:
+36 28 503-110
Nyitvatartás:
H - P : 7.00-16.00-ig; Szo: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
GPS:
47°38'31"N 19°18'04"E
Név:
Vecsési telephely
Cím:
2220. Vecsés, Dózsa Gy. út 22.
Telefon:
+36 29 355-501
Fax:
+36 29 355-501
Nyitvatartás:
H - P : 7.00-16.00-ig; Szo: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
GPS:
47°24'17"N 19°15'20"E
Név:
Érdi telephely
Cím:
2030. Érd, Velencei út 18.
Telefon:
+36 20 965 51 69
Nyitvatartás:
H - P : 7.00-16.00-ig; Szo: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
GPS:
47°22'34"N 18°54'40"E
Név:
Budakeszi telephely
Cím:
2092. Budakeszi, Kert u. 29.
Telefon:
+36 20 320 88 44
Fax:
-
Nyitvatartás:
H - P : 7.00-16.00-ig; Szo: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
GPS:
47°30'12"N 18°55'19"E
Név:
Pilisvörösvári telephely
Cím:
2085. Pilisvörösvár, Ipari Park, Szent László u. 6.
Telefon:
+36 26 363-900
Fax:
+36 26 363-900
Nyitvatartás:
H - P : 7.00-16.00-ig; Szo: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
GPS:
47°36'56"N 18°55'53"E
Név:
Tatabányai telephely
Cím:
2800 Tatabánya Erdész út 1.
Telefon:
+36 34 300-736
Fax:
+36 34 300-736
Nyitvatartás:
H - P : 7.00-16.00-ig; Szo: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
GPS:
47°35'01"N 18°23'31"E

Kiemelt hírek
Hitachi / HiKoki névváltozás
2018-03-05
A HITACHI néven ismert teljes szerszámgép termékpaletta márkaneve 2018. október. 1-től HiKoki lesz.
Kosár
Mini kosár
Menny.
Termék
Bruttó érték
A kosár üres.
Ajánlatkérő kosár
Ajánlatkérő mini kosár
Menny.
Termék
Bruttó érték
A kosár üres.