Kérdése van?
Keressen bennünket elérhetőségeinken!

Jótállás - Regisztráció, érvényességi feltételek

Reklamációt vagy hibabejelentést minden esetben írásban, az alábbi bejelentő lapon kell jelezni:

Garanciális ügyintézés

Vagy pedig e-mailen keresztül, a hiba leírásával, képet mellékelve a termékről/termékekről és a kapott számláról. A levelet a garancia@timarvasker.hu címre kell küldeni.
Mindkét esetben Kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot 1 - 2 munkanapon belül.

Jótállási és szavatossági ügyben az első és legfontosabb tisztázandó kérdés, hogy Ön magánszemélyként, végfelhasználóként vásárolt e, vagy cégként, egyéni vállalkozóként, egyesületként stb. Lejjebb találhatja meg, hogy Önre milyen szavatossági és jótállási jogok vonatkoznak.

Nem természetes személyként vásárlóknak :

Amennyiben Ön nem természetes személyként, hanem vállalkozása költségterhére, ÁFÁ-s számlával vállalkozása nevére vásárolt, úgy nem illetik meg a fogyasztókat védő speciális kedvezmények, mint pl. az indoklás nélküli 14 napos elállási jog üzlethelyiségen kívül és távollévők között kötött szerződés esetén, továbbá a 3 munkanapos csere sem.
Nem fogyasztói szerződés esetén az új vagy használt terméket esetében egy éves időszakon belül érvényesíthető minőségi kifogás.
Új termék esetén nem fogyasztói szerződések esetén egy év szavatossági kötelezettség van. Ha ezen az időszakon belül a termék gyártási eredetű hibával romlik el, a kereskedő köteles ingyenesen javítani, cserélni, vagy ha egyikre sincs lehetőség, árleszállítással élni.

Beszállítónként tájékozódhat az általuk vállalt jótállási feltételekről.

Fogyasztóknak :

Ki számít fogyasztónak?
Fogyasztón az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személyt kell érteni. Nem minősül fogyasztónak, ezért a Pénzügyi Békéltető Testület eljárását sem kezdeményezheti az egyéni vállalkozó, egyéni cég, gazdasági társaság, jogi személyek, jogi személyiség nélküli szervezetek, társasházak.

Jótállás, garancia vagy szavatosság? Mi a különbség?

A garancia és a jótállás jelentése ugyanaz. Az előbbi a hétköznapokban használatos fogalom. A jótállás azt jelenti, hogy a kereskedő tesz egy önkéntes vállalást arra, hogy ha a garancia (jótállás) ideje alatt az árucikk meghibásodik, elromlik, akkor ez idő alatt a fogyasztó jelzésére ingyenesen javítja, ennek hiányában cseréli azt. Végső esetben a kifizetett összeget visszatéríti. Itt fontos, hogy azok a beszállítóink, akik vállalnak jótállást a termékeikre a jótállási jegyen, füzetben, részletesen feltüntetik, hogy milyen meghibásodások tartoznak a jótállás alá. Oldalunkon beszállítónként olvashat róla részletesebben. 
A szavatosság
azt jelenti egész pontosan, hogy  a vállalat szavatossági idő alatt a fogyasztó a termék meghibásodása miatt a már bemutatott, alábbi szavatossági jogokat érvényesítheti : kijavítás, kicserélés, vételár leszállítása vagy teljes vételár visszatérítése.
A jótállás (garancia) és szavatosság fogalma között tehát az a nagyon fontos különbség, hogy a jótállás többet jelent, többet biztosít a fogyasztónak, mint a szavatosság. A jótállás (garancia) ideje alatt ugyanis végig a kereskedő köteles bizonyítani azt, hogy a hiba csak a vásárlást követően keletkezett.
A szavatosságnál viszont ez nincs így és ez nem jelent többet annál, mint hogy ennek ideje alatt a fogyasztó kérheti a kijavítást, azonban a bizonyítási kötelezettség már a fogyasztót terheli. A vásárlónak kell ugyanis ilyenkor azt bebizonyítani, hogy már akkor eleve hibás terméket kapott, amikor átadták neki az árucikket.

Az viszont megint más, hogy a szigorú, fogyasztót védő előírások miatt a két éves szavatossági idő alatt, és ma még fél éven belül előjött hiba esetén a vállalkozást terheli a bizonyítási kötelezettség. Ezért szokta kísérni a következő szóbeli tájékoztatás a vásárlást, ha például cipőt vásárolunk " Hat hónap garancia van rá".

Amennyiben Ön személyesen valamelyik üzletünkben vásárolt :

 Ha a kötelező jótállás alá eső termék esetében a megvásárlástól számított 3 munkanapon belül az árucikk meghibásodik, mely a rendeltetésszerű használatát akadályozza, úgy a kereskedő nem mérlegelheti, hogy bevizsgálásra, javításra küldi e a terméket, hanem azonnal cserélnie kell azt egy újra.
Amennyiben nincsen raktárkészleten a problémás termékből, úgy a vételárat vissza kapja.
Itt fontos megemlíteni, hogy amennyiben látszik, hogy a termék szándékos rongáláson esett át, polgári peres úton a termék árát behajtjuk.

Jó ha tisztában vagyunk vele, hogy személyes vásárlás esetén -a tévhittel ellentétben - nincs 8 napunk arra, hogy meggondoljuk magunkat a vásárlást illetően. Ha a termék gyártási hibás minőségi kifogással élhetünk.

Tartós fogyasztási cikkek kötelező jótállása:
10.000 Ft vételár feletti, meghatározott témakör pl. műszaki cikkek esetében a két éves szavatossági időszakból egy év jótállási időtartam, melynek során speciális jogok is biztosítottak a fogyasztók számára. Pl a 3 munkanapos csere, a bizonyítási teher a vállalkozóé 1 évig, jótállási jegy,
Kötelező jótállás kapcsán biztosított, hogy a 10 kg-nál nagyobb tömegű termék esetében a vállalkozás köteles helyben megjavítani, vagy ha arra nincs lehetőség, akkor az elszállításról is gondoskodni, tehát nem csak annak anyagi oldala, hanem megvalósítása is a kereskedőt terheli.

Mit jelent a 14 napos elállási jog?
Átvételtől számított 14 napon belül lehetőség van elállni a vásárlástól, amennyiben végfelhasználóként / fogyasztóként lett megvásárolva, illetve ha az adott termék nem nyerte el a tetszését, nem lett használva / kipróbálva és továbbértékesíthető állapotban van. Ez esetben a vevőnek a saját költségén kell visszajuttatnia a gépet hozzánk, ugyanakkor előfordulhat, hogy Kollégáink egyénileg bírálják el a lemondást.
Elállást szintén írásban kell jelezni, e-mailen keresztül, rendelésszámra hivatkozva, nyilatkozat sablont ITT talál.
 

Mit tegyen ha meghibásodott a készüléke?

  • Ellenőrizze, hogy készülékének minden dokumentuma ami szükséges a garanciális javításhoz megvan e.
    Ezek a jótállási jegy, számla vagy számlamásolat, esetleges kiterjesztett garancia visszaigazolásáról szóló dokumentum.
  • Vegye fel velünk a kapcsolatot.
    Személyesen vagy e-mailen keresztül
  • E-mailen keresztüli bejelentés esetén, az alábbi adatokra lesz szükség:
    • Az ügyfél neve
    • Amennyiben webáruházunkon keresztül rendelte a megrendelésének azonosítója
    • A számla másolata ( Telefonnal készített fénykép is tökéletes. De ebben az esetben fokozattan figyeljen az olvashatóságra.)
    • A hiba leírása, amennyiben szállítási sérülésről, törésről van szó úgy fénykép mellékelése

Tartalomjegyzék

I.

Gépek esetén

  • Zöld szerszámok és barkács / háztartási célra használt kék szerszámok esetén 24 hónap a jótállási idő, ez esetben nincs lehetőség regisztrációra.
  • Iparűzési célra és foglalkozásszerűen használt kék szerszámok (KIVÉVE: nagyfrekvenciás szerszámok, ipari akkus csavarozók, sűrített levegős gépek) esetén 12 hónap a jótállási idő, amit a vásárlást követő 4 héten belüli regisztrációval lehet meghosszabbítani 36 hónapra.
    Az ezekkel leszállított akkuk, töltők, valamint tartozékok ezen garancia kiterjesztés alól kivételt képeznek.
  • Igazolásként minden esetben kinyomtatandó a regisztrációs igazolás, hozzácsatolva az eredeti vásárlási bizonylathoz. A regisztráció csak az interneten történhet, ITT.
  • Felhívjuk a figyelmet, hogy a zöld szerszámok fogyasztók számára, barkácsolási igénybevételre készültek, ezért iparűzési célra / foglalkozásszerűen történő használata érvényteleníti a garanciát!
  • A garancia nem vonatkozik:
    • A használati útmutatóban ismertetett rendeltetésszerű használat folytán természetes elhasználódásnak és kopásnak kitett alkatrészekre.
    • A szerszám azon hibáira, amelyek a kezelési útmutatások figyelmen kívül hagyására, nem rendeltetésszerű használatra, rendellenes környezeti feltételekre, nem szakszerű üzemi feltételekre, túlterhelésre vagy a karbantartás vagy az ápolás elmulasztására vezethetők vissza.
    • A szerszám azon hibáira, amelyeket olyan tartozékok, kiegészítők vagy pótalkatrészek használata okozott, amelyek nem eredeti Bosch alkatrészek.
    • Azokra a szerszámokra, amelyeken módosításokat vagy kiegészítéseket végeztek.
    • Az előírt tulajdonságok olyan csekély mértékű eltéréseire, amelyek a szerszám értékét és használhatóságát tekintve jelentéktelenek, és a rendeltetésszerű használatot nem befolyásolják.
    • A szerszám idegen kezű megbontása esetén.
  • Részben vagy teljesen szétszerelt szerszámot nem lehet garanciális esetként benyújtani vagy beküldeni.

Akkuk esetén

  • A professzionális (kék) elektromos kéziszerszámhoz tartozó lítium-ionos tölthető akkumulátorokhoz ajánlja fel a Bosch a prémium szervizt. (KIVÉVE: intenzív gyáripari használatra szolgáló nagyfrekvenciás akkus (Exact / C-Exact) és levegős szerszámok).
    Ennek érvényessége a termék megvásárlásának napján kezdődik és 24 hónap múlva ér véget. Ezen időszak meghosszabbítása nem lehetséges!
  • A prémium szerviz igénybevételéhez az ügyfélnek a vásárlástól számított 4 héten belül regisztrálnia kell a terméket interneten keresztül, ITT.
  • A regisztráció csak akkor érvényes, ha a Bosch nyomtatható regisztrációs igazolással nyugtázza. Ezt az igazolást azonnal menteni kell és / vagy kinyomtatni.
  • Amennyiben a felhasználók túlterhelik és / vagy nem megfelelő módon használják szerszámgépeiket, úgy a szolgáltatásból való kizárást von maga után, különösképpen a következő esetekre:
    • ha a szerszámot olyan területen használják, ahol különösen nagy természetes elhasználódásnak vagy kopásnak van kitéve (pl. intenzív ipari használat üzemi környezetben vagy folyamatokban, vagy olyan területen, amely nyilvánvalóan nem felel meg a szerszám Bosch által (kizárólagosan) meghatározott képességeinek; a Bosch a vitatott igények elbírálásához kérheti az alkalmazásra / használatra vonatkozó bizonyítékok bemutatását, amelynek elmulasztása az igény elutasítását eredményezheti).
    • ha egy adott termékkel kapcsolatban több mint három igény vagy kérés merült fel az akkumulátor prémium szerviz keretében ugyanolyan típusú hibára vagy hiányosságra vonatkozóan.
  • Az akkumulátor prémium szerviz nem terjed ki a következőkre:
    • Előre nem látható körülmény illetve tűz, robbanás, szélsőséges időjárás, víz vagy villámcsapás okozta károsodás.
    • A termék azon hibái, amelyek a kezelési útmutatások figyelmen kívül hagyására, nem rendeltetésszerű használatra, rendellenes környezeti feltételekre, nem megfelelő működési feltételekre, túlterhelésre illetve nem megfelelő szervizre vagy karbantartásra vezethetők vissza.
    • Nem eredeti Bosch tartozékok, kiegészítők vagy pótalkatrészek használata által okozott hiányosságok.
    • Külső erők, például leesés vagy ütődés okozta károsodások.
    • Elveszett alkatrészek pótlása.
    • Nem a Bosch szervizközpont vagy kijelölt szervizközpont által részlegesen vagy teljesen szétszerelt, esetlegesen később újra összeszerelt termékek.
    • Olyan termékek, amelyeken módosításokat vagy kiegészítéseket végeztek.
    • Az előírt jellemzők csekély mértékű, a szerszám értékét és használhatóságát nem befolyásoló eltéréseire.

További részletekről IDE kattintva tájékozódhat.
A teljes Bosch gyártói garancia IDE kattintva érhető el. A teljes Bosch prémium szerviz részletei IDE kattintva érhetőek el.

II.

Szerszámgépeknél

  • Internetes regisztráció esetén 1 + 2 év garancia érvényes minden Makita és Dolmar típusra. Előzetes regisztráció/bejelentkezés után ITT lehet regisztrálni a gépeket, legkésőbb a vásárlást követő 4 héten belül.

Kerti gépek esetén

  • Szintén érvényes az 1 + 2 év garancia internetes regisztráció esetén. Regisztrálni ITT lehet, legkésőbb a vásárlást követő 4 héten belül.
  • A garancia a gyártási és a szerelési hibákra vonatkozik, az irreális túlterhelésből, a kenési elégtelenségből, nem megfelelő tartozék használatból, stb eredő meghibásodások nem.

A 3 év EXTRA garancia nem vonatkozik az alábbi esetekre:

  • gépkölcsönzős termékek
  • szándékos rongálás
  • túlterhelés
  • kábelszakadás
  • beazonosíthatatlan, hiányzó dokumentációjú gépekre
  • Briggs and Stratton és Honda motorokra (ezekre a motorokra a gyártói garancia érvényes)

Tartozékokra (pl.: fúrószárak, csiszolókorongok, fűrésztárcsák, stb.) az eladás dátumától számítva 6 hónap a garancia.

Akkumulátorok esetében

  • Szintén internetes regisztrációval elérhető az extra garancia. Ezzel a Li-ion akkumulátoroknál az eddigi regisztráció nélküli 1 évről 1+1, azaz 2 évre módosulhat, azonban csak amennyiben az internetes regisztráció a vásárlást követő 28 napon belül megtörténik, ITT.

A 3 év EXTRA garancia nem vonatkozik az alábbi esetekre:

  • Gépkölcsönzőben használt termékek
  • Rongálás, törés
  • Túlterhelés
  • Az akkumulátorral használt géphez kapott használati utasításban leírtak be nem tartása
  • Hiányzó dokumentáció (regisztrált termék adatlap + a vásárláskor kapott, a termék típusát tartalmazó bizonylat: számla vagy blokk)

III.

Szerszámgépek esetében

  • XXL-Garancia érvényesítéséhez regisztrálni a kell a gépet a vásárlást követő 4 héten belül ITT, így a garancia meghosszabbodik az alap 1 évről, 3 évre.
    Kiegészítésképpen pedig a Metabo a kompresszoroknál 10 év átrozsdásodás elleni garanciát ad a tartályra.
  • Garanciaigény érvényesítésekor mellékelni kell az eredeti, a vásárlás időpontját feltüntető értékesítési bizonylatot! A garanciális javításokat kizárólag a kijelölt Metabo központi márkaszerviz végezheti el.

Akkumulátoroknál

  • Akkumulátorok esetében a garancia hossza a vásárlástól számítva 3 év (függetlenül a töltési ciklusok számától), amit a számlával kell igazolni.
  • Garanciaigény érvényesítésekor mellékelni kell az eredeti, a vásárlás időpontját feltüntető értékesítési bizonylatot! A garanciális javításokat kizárólag a kijelölt Metabo központi márkaszerviz végezheti el.

IV.

Gépeknél

  • Gépek esetén a jótállási idő 12 hónap, ez a termék megvásárlásától él és az eredeti vásárlási bizonylaton levő dátum az irányadó.
    A jótállási idő 36 hónapra hosszabbodik meg, amennyiben minden egyes gépet külön, a vásárlástól számított 4 héten belül regisztrálja ITT.
    A rendszer gépenként egy garancia tanúsítványt küld a megjelölt e-mail címre, ezeket ki kell nyomtatni. Garancia érvényesítéséhez szükséges a tanúsítvány, az eredeti számla és a jótállási jegy, valamint regisztrációkor minden esetben pontosan meg kell adni a garancia jegy számát!
    A javításokat kizárólag a Hitachi központi márkaszervizében, vagy a jótállási jegyen feltüntetett garanciális szervizekben végezhető el.
    Amennyiben nem történik meg a regisztráció, a garancia 1 évig érvényes, amit a vásárlást igazoló bizonylatok bemutatásával lehet érvényesíteni.

A 1 + 2 évvel meghosszabbított garancia az alábbi esetekben nem alkalmazható:

  • a folyamatos, üzemszerű termelésben bevont gépekre
  • a gépkölcsönzésre használt termékekre
  • a nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokra
  • a természetes elhasználódásból eredő kopásokra
  • a kopóalkatrészekre (pl. csapágyak, tömítések, szénkefe, zsír stb...)
  • a géppel szállított tartozékokra

Ezen esetekben továbbra is a törvényben előírt 1 év garanciát vállalja a Hitachi.

Kivételek szerszámgépek esetén

  • Benzinmotoros gépek, elektromos fúró-véső és bontókalapácsoknál 1+2 éves garanciája csak akkor érvényes, ha évente legalább egyszer valamelyik garanciális szervizünkben ellenőrizve van.

Akkumulátorok esetén

  • Akkuknál internetes regisztráció esetén 1+2 év kiterjesztett garancia van.

Töltök és egyéb tartozékok esetén

  • A töltőkre, illetve a szerszámgépekkel szállított tartozékokra a gyári garancia 1 év és az eredeti vásárlási bizonylaton levő dátum az irányadó.

V.

Általános szerződési feltételek

  • A DEWALT Európai EK 3 éves Garancia a DEWALT termék eredeti tulajdonosának áll rendelkezésére, aki a terméket hivatalos DEWALT európai viszonteladótól vásárolta, szakmai felhasználási céllal. A garancia nem érvényes olyan személyek számára, akik a DEWALT terméket viszonteladás vagy bérbeadási szándékkal vásárolták.
  • A garancia nem ruházható át. A garancia a DEWALT termék eredeti tulajdonosa számára érhető el, aki a fentebb meghatározott vásárlási és regisztrációs feltételeknek megfelel.
  • A garanciális időtartam alatt történő termék javítás vagy csere nem eredményezi a garancia meghosszabbítását vagy újraindulását. A három éves garanciális időtartam a vásárlás napjától lép életbe és 36 hónapon át tart.
  • A regisztrációval a termék tulajdonosa elfogadja a fent meghatározott feltételeket és lemond a DEWALT 30-1-1 garanciáról, mely 2016 január elsején került visszavonásra.

Szerszámgépek esetén

  • Regisztráljon a "My DEWALT" segítségével ITT, hogy XR-termékére 3 éves garanciát igényelhessen!
  • A "My DEWALT" felhasználói 3 évre terjeszthetik ki XR termékük garanciáját. A "My DEWALT"-ba történő egyszerű regisztrációt követően adja hozzá készülékét "Az én készülékeim" részleghez és nyomtassa ki a tanúsítványát! A jogosultság megszerzéséhez a vásárlástól számított 4 héten belül el kell végeznie a regisztrálást. Reklamáció esetén a tanúsítványra és a vásárlási bizonylatra lesz szüksége.
  • Minden esetben ellenőrizze, hogy a vásárolt gépre vonatkozik a garancia kiterjesztés!

Akkumulátoroknál és töltőknél

  • 1 év garancia érvényes rájuk, amit nem lehet regisztrációval meghosszabbítani.

Tartozékok, kofferek, egyéb tárolók

  • Ezen termékekre összességében 1 év garancia vonatkozik, azonban minden esetben egyedi elbírálás történik. A garancia anyaghibára, szerelési hibára vonatkozik. Hiba, törés esetén a termék állapotának tükröznie kell, hogy az első néhány használat alkalmával került elő a hiba, törés.

A garancia hatálya alá nem tartozó termékek

  • Azon termékek amelyek nem a DEWALT európai specifikációinak megfelelően készültek vagy nem hivatalos beszállítótól kerültek importálásra.
  • Azon fogyóeszköznek minősülő tartozékok, amelyek a munkadarabbal kerülnek közvetlen érintkezésbe, pl.: fúrószárak, fűrészlapok, csiszolókorongok.
  • Olyan garanciális javításra benyújtott, egy szett részét képező termék, melyen a gyártási dátum kód nem egyezik a szett többi részével vagy a vásárlás dátumával.
  • Kéziszerszámok, ruházat, védőruházat
  • Rögzítő eszközökre pl.: Szögezők, Patronos szögezők
  • Újjáépített vagy felújított termékek a megfelelő jelöléssel ellátva - “Gyárilag felújítva” és/vagy “Q”
  • Kompresszorok és generátorok

A DEWALT fenntartja a jogot, hogy visszautasítson bármilyen garanciális igénylést, amennyiben a hivatalos szervíz véleménye szerint a meghibásodás nem anyag vagy gyártási hibának köszönhető, vagy a garanciális igénylés nem felel meg a DEWALT Európai Elektromos Kéziszerszám  Garancia feltételeinek.

VI.

Kéziszerszámoknál és koffereknél / tárolóknál

  • Ezen termékekre összességében 1 év garancia vonatkozik, azonban minden esetben egyedi elbírálás történik. A garancia anyaghibára, szerelési hibára vonatkozik. Hiba, törés esetén az eszköz állapotának tükröznie kell, hogy az első néhány használat alkalmával került elő a hiba, törés.
  • A kofferekre és egyéb tárolókra ugyanez vonatkozik minden esetben.

Összegezve

  • A jótállási idő 12 hónap, ez a termék megvásárlásától él és az eredeti vásárlási bizonylaton levő dátum az irányadó.
  • Fat Max gép esetén a vásárlástól számított 30 napon belül regisztrálni kell a gépet ITT, így lép életbe a további 2 év kiterjesztett garancia.
  • Garancia határozat (kiegészítés): A garancia az Európai Unió tagállamai területén, valamint az Európai Szabadkereskedelmi Társulás  (EFTA) területén érvényesek.
  • Egy év teljes garancia: Az eladástól számított 12 hónapig a Stanley garanciát vállal a hibás alkatrészek vagy az egész termék díjmentes cseréjére, feltéve, hogy:
    • A terméket a megadott útmutatásoknak megfelelően és rendeltetésszerűen használták, nem erőltették, nem terhelték túl, és az nem szenvedett mechanikai sérülést.
    • A terméken csak a természetes kopás és elhasználódás jelei észlelhetők.
    • A termék javítására illetéktelen személy nem tett kísérletet.
    • A vásárlás ténye bizonyított.
    • Ez a határozat fogyóeszközökre nem terjed ki, és nem mentesíti a felhasználót karbantartási vagy kalibrálási kötelezettsége alól.

VII.

  • Általános garanciális feltételek
    • A jótállási idő 24 hónap, ez a termék megvásárlásától él és az eredeti vásárlási bizonylaton levő dátum az irányadó. Ez a Magyar Köztársaság és az EU egész területén érvényes, azonban a reklamációt a garancia ideje alatt írásban kell bejelenteni! Illetőleg az elbírálásnál feltétel a vásárlást igazoló bizonylatok és a megfelelően kitöltött garanciajegy bemutatása.
      A berendezés adattáblájának olvashatónak kell lennie, és lehetőség szerint az eredeti csomagolásban kell visszajuttatni.
    • A garancia nem vonatkozik az üzemeltetés során természetes módon elhasználódó alkatrészekre: olvadóbiztosító, elektrografit kefék, ékszíjak, markolatok, akkumulátorok, villamos szerszámok munkavégző szerszáma (korongfűrész, fúró, köszörű, stb.).
  • Hegesztőgépek garanciája
    • A DEDRA a hegesztőgépekre 4 év garanciát vállal, az érintett gépek listája ITT található.
  • 2 év meghosszabbított garancia
    • A 2016. január. 2. után vásárolt elektromos árammal, sűrített levegővel, benzinnel, gázolajjal és gázzal táplált berendezésekre és gépekre a DEDRA meghosszabbítja 24 hónapra a garanciát, függetlenül az áruhoz csatolt írásos garancián szereplő megjelölt időtartamtól.

VIII.

Gépek esetén

  • Az Original FLEX az internetes regisztrációt követően a kötelező 1 év mellett +2 év teljesen ingyenes kiegészítő garanciát biztosít a gép megvásárlásának dátumától kezdve, amennyiben a regisztráció megtörténik a gép megvásárlásától számítva 4 héten belül.
    Igazolásként a megadott e-mail címre elküldött „+2 ÉV KITERJESZTETT GARANCIA” nevű tanúsítvány, az eredeti számla és az eredeti jótállási jegy együttes bemutatása szükséges.
    Regisztrálni ITT lehet.
  • Jótállási időn túli garanciális javítást kizárólag az Original FLEX központi márkaszervizében végezhető el. Az 1 évig érvényes jótállási jeggyel rendelkező gépek garanciális javítása az Original FLEX magyarországi garanciális szervizeiben is elvégezhető.
  • A +2 év kiterjesztett garancia az alábbi esetekben nem érvényesíthető:
    • azoknál a sarokcsiszolóknál, melyeknek a felvett teljesítménye nem haladja meg a 900 Wattot
    • központi vízellátással működő gépek esetén
    • lézer méréstechnikai eszközöknél
    • akkus kiegészítőknél (töltő, lámpa, kabát, adapter)
    • irreális túlterhelésből adódó meghibásodás esetén
    • nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodás esetén
    • szándékos rongálás esetén
    • gépkölcsönzőkben használt gépekre
    • a természetes elhasználódásból eredő kopásokra
    • a gép kopóalkatrészeire (szénkefék, zsír, tömítések, csapágyak, stb…)
    • amennyiben a gépet, illetve annak burkolatát bármilyen módon megbontják szervizelés céljából (kivételt képez a szénkefe, valamint a tápkábel cseréje, illetve javítása)
    • amennyiben a gépbe nem eredeti FLEX alkatrészeket (szénkefe) helyeznek
    • nem megfelelő tartozékhasználatból eredő meghibásodás esetén
    • azoknál a gépeknél, melyeknek a gyártását az Original FLEX minimum 4 éve befejezte
    • amennyiben a gép vásárlásakor, valamint a +2 év garancia érvényesítésekor kapott dokumentációk beazonosíthatatlanok, illetve hiányosak.

Akkuk esetén

  • Hasonlóan, mint a gépeknél az Original FLEX az internetes regisztrációt követően a kötelező 1 év mellett +2 év teljesen ingyenes kiegészítő garanciát biztosít az akku megvásárlásának dátumától kezdve, amennyiben a regisztráció megtörténik a gép megvásárlásától számítva 4 héten belül.
    Igazolásként a megadott e-mail címre elküldött „+2 ÉV KITERJESZTETT GARANCIA” nevű tanúsítvány, az eredeti számla és az eredeti jótállási jegy együttes bemutatása szükséges.
    Regisztrálni ITT lehet.

Tartozékok esetén

  • A tartozékokra egységesen 1 év garancia vonatkozik, a termék sérülése esetén a reklamáció mindig kivizsgálásra kerül a szakszerviz által.

IX.

  • Az Iweld hegesztőgépekre és fejpajzsokra 1 év teljes körű garancia van.
  • A POCKET sorozatú gépekre pedig 2 év teljes körű garancia (kizárólag a narancssárga színű, 2016 után vásárolt gépekre, amelyek dobozán fel is van tüntetve!)

X.

  • A garancia általában 1 év – kivéve a DISTO™ termékeket, amelyekre 2 év, illetve az elemeket, melyekre 90 nap vonatkozik -.
    A jótállás a vásárlás nyugtával vagy számlával igazolt napján, illetve adott esetben a leszállítás vagy az átvételi elismervény dátumával kezdődik.
    A Leica Geosystem jótállási kötelezettsége arra terjed ki, hogy saját választása szerint és a maga költségére kicserélje / megjavítsa a terméket, vagy annak alkatrészét, illetve visszatérítse a vételárat.
    A megjavított vagy kicserélt termékekre és alkatrészekre a szállítástól számítva 90 nap, vagy az eredeti jótállás lejárta a garancia.
    Ez a jótállás fogyóeszközökre (mint pl. fényszórók, izzók, biztosítékok) nem terjed ki.
    A jelen jótállás érvényét veszti, amennyiben a terméket nem az engedélyezett eredeti Leica Geosystems tartozékokkal telepítik, csatlakoztatják vagy használják.
    A „Rendszerszofverre” (amely alatt a termék működtetéséhez szükséges szoftver és/vagy firmware értendő) a jelen jótállás nem alkalmazható.
  • A jótállás igénybevételéhez be kell mutatni a vásárlás dátumával ellátott eredeti vásárlási bizonylatot/blokkot, illetve pontos hiba leírást kell adni.
    A Leica Geosystems nem vállal felelősséget a jótállási jegy nélkül kapott termékekért és alkatrészekért. A megjavított vagy kicserélt termékeket a Leica saját költségén juttatja el a vevőhöz, azonban, felelősséget nem vállal a szállítás során bekövetkezett károkért.
  • Kibővített garancia és regisztráció. A Leica a DISTO™, Roteo és Lino szériákhoz 2 + 1 év garanciát ad, amennyiben a vevő regisztrálja a terméket ITT, a vásárlástól számítva 8 héten belül.
    Amennyiben az eszköz meghibásodik, a Leica a garancia időszak lejárta után is cserélik bizonyos felár ellenében.

XI.

  • A gyártó a termékeire, beleértve a Bétaix Kft. által forgalmazott termékeket is, 1 év garanciát vállal.
  • Ez alól a fűnyíró gépek kivételek, melyre a gyártó 2 év garanciát vállal.
  • Agrimotor szervizlista IDE kattintva található.

További részletekről, illetve a garancia érvényesítését kizáró okokról az adott márka honlapján lehet tájékozódni!

XII.

A KRAUSE minőség-garanciát nyújt az alábbi időtartamokra

  • 10 év minden KRAUSE-STABILO termékre beleértve a STABILO gurulóállványokat
  • 5 év minden KRAUSE-MONTO termékre beleértve a ClimTec és ProTec termékeket
  • 2 év minden más termékcsoportra
  • 2 év minden egyedi megoldásra, kivéve ha más garanciaidőről született megállapodás

A garanciaidők a vásárlás bizonyított időpontjától érvényesek és csak az Európai Unió területén és Svájcban történő vásárlásokra vonatkoznak.
A törvényileg szabályozott szavatossági jogokat ez a minőséggarancia nem korlátozza.
A garanciális szolgáltatások sem meg nem hosszabbítják, sem meg nem újítják a termékre vonatkozó garanciaidőt.

A fentiekben meghatározott garanciaidők alatt azokat a termékeket, melyek alumínium vagy acél részein anyag- vagy gyártási hiba jelentkezik, választásunk szerint cseréljük vagy megjavítjuk.
Csere esetén a cserélt részek a mi tulajdonunkká válnak.
A jelen garanciafeltételekben meghatározott jogokon kívül egyéb, a hiba elhárítására vonatkozó igényeket ez a garancia nem indokol.

XIII.

  • A Fiskars termékek nagy részére vásárlástól számítva 1 év, ez alól kivételt képeznek többek között a fejszék amikre 25 év garancia van.
  • Reklamáció esetén mindig be kell mutatni a vásárláskor kapott számlát vagy bizonylatot, ezzel igazolva a garancia időtartamát.

XIV.

  • A GARDENA minden termékére 24 hónap szavatosságot nyújt. A szavatosság érvényesítésének feltétele a vásárlás dátumát és a termék megnevezését is feltüntető eredeti blokk / vásárlást igazoló dokumentum.
  • Kivételt képeznek a combisystem kerti szerszámok, kézi metszőollók (kerti metszőollók, ágvágó ollók, mechanikus sövényvágó ollók és fűnyíró ollók), amikre 25 év a szavatossági idő, amennyiben az eszközöket kizárólag magáncélra használják.
  • A szavatosság nem alkalmazható a természetes elhasználódásra, különösen a pengék és kések, azok rögzítőelemei, mozgó alkatrészek, fényforrások, ékszíjak és hajtószíjak, szivattyúlapátok, levegőszűrők, gyújtógyertyák, továbbá a nem rendeltetésszerű használatból – különösen a használati és karbantartási utasítások be nem tartásából – származó károk tekintetében, illetve ha a vásárló saját maga végzett javításokat vagy módosításokat a terméken és nem eredeti GARDENA alkatrészeket használt.

XV.

A Brennenstuhl által forgalmazott termékekre az általános jótállási időtartam 1 év.

Ez alól kivételt képeznek a következők:

  • Kábeldobok - 3 év
  • LED-es lámpák - 2 év (teljes körű, beleértve az akkumulátorokat is)
  • Illetve bizonyos cikkek, melyek csomagolásán ennél hosszabb garancia idő van feltüntetve (3, 5, 10 év), ezeknél a megadott évszám a mérvadó

Amennyiben garanciális időn belül hoznak vissza egy meghibásodott Brennenstuhl terméket, amely rendeltetésszerűen volt használva (a terméken nem láthatók külsérelmi nyomok, mint törés, repedés, elszíneződés, égés stb.) abban az estben a gyártó díjmentesen megjavítja vagy kicseréli.

Az alábbi termékeket minden esetben a szervizbe küldjük vissza javítás céljából:

  • Kábeldobok
  • Áram elosztók
  • Egyedi hosszabbítók
  • Prémium, szerelhető elosztók
  • LED lámpák 30 W-tól (mozgásérzékelő nélkül)
  • Akkus LED munkalámpák (10, 20, 30 W)

XVII. ITALIA STAR

  • Az Italia Star kivétel nélkül minden termékére 2 év garanciát vállal, aminek meghosszabbítása nem lehetséges.
  • Ez a 2 év a termék megvásárlásától érvényes és az eredeti vásárlási bizonylaton levő dátum az irányadó,amit igazolni is kell. Kérjük őrizze meg az eredeti bizonylatot.

Az Italia Star termékek javítását a Praktikus Kft. végzi, elérhetőségeiket ITT találja.

XVI. MUNKAVÉDELMI LÁBBELIK

A munkavédelmi lábbelikre 6 hónap jótállást vállalunk. A garanciális érvényesítést csak a mellékelt számla vagy másolata ellenében tudjuk elfogadni. Kérjük azt őrizze meg. Garanciális problémával és ügyintézéssel kapcsolatban írásban vegye fel velünk a kapcsolatot.

Garanciális csere csak a termék rendeltetésszerű használata esetén lehetséges ! (Minden esetben bevizsgálást végez a forgalmazó, ennek eredménye után döntenek a javításról, vagy a cseréről.)

Garancia előfeltételei

  • A garanciaigényeket közvetlenül a hiba észlelése után, a garanciális időn belül érvényesíteni kell velünk szemben.
  • Az igény érvényesítésének írásban, e-mailen, faxon, vagy levélben kell történnie. Közvetlenül ez után tájékoztatjuk a további teendőkről (visszaküldés, elszállítás stb.).
  • A terméknek a típusmatricán található adatok alapján egyértelműen beazonosíthatónak kell lennie, és az eredeti matricát be kell mutatni.

Nem érvényes garancia

  • olyan termékekre amelyek használatból eredő, vagy más természetes kopásnak vannak kitéve, valamint olyan hibákra, amelyek használatból eredő, vagy más természetes kopásra vezethetők vissza.
  • a termékek olyan hibáira, amelyek a használati útmutató be nem tartására, nem rendeltetésszerű használatra, szokatlan környezeti feltételekre, dologtól idegen használatra, túlterhelésre, erőszakra vagy a karbantartás és ápolás hiányosságaira vezethetők vissza.
  • a termékek olyan hibáira, amelyeket nem gyári KRAUSE alkatrészek vagy tartozékok használata okoz.
  • olyan termékek, amelyeken módosításokat, kiegészítéseket vagy nem szakszerű javítást végeztek.
  • tartozékok, módosítások, ráépítések vagy más berendezések helyreállítása.
  • a normál állapottól való csekély mértékű eltérés, amely a termék használati alkalmasságát tekintve elenyésző mértékű.
  • olyan károk, amelyek a nem biztonságos csomagolásban történő beküldésből erednek.

Ha a megállapított hibát garanciális szolgáltatásaink keretében orvosolni tudjuk, javított vagy azonos új terméket kap vissza tőlünk. Ebben az esetben a vizsgálati és szállítási költségeket átvállaljuk. Amennyiben nem garanciális eset áll fenn, úgy a fenti költségek Önt terhelik.

Nem garanciális javítás költségei

Minden esetben bevizsgálási díj és oda-vissza szállítási költség kerül felszámolásra ami a megrendelőt terheli és abban az esetben is fizetendő, ha a javítást nem kéri!
Ezek a feltételek érvényesek akkor is, ha a garanciális javításra küldött gép hibáját a szerviz nem garanciálisnak ítéli meg!

Hibabejelentés

Reklamációt illetve egyéb panaszt minden esetben írásos formában fogadunk el, illetve amennyiben megoldható személyesen a fóti üzletünkben!
Webáruházunk hibabejelentőjét ITT találja, e-mailes megkeresés esetén pedig a garancia@timarvasker.hu címre várjuk a reklamációkat.

Az e-mailben a következő adatokat kell feltüntetni
:

  • Ügyfél neve
  • Webes megrendelés esetén a rendelés azonosító
  • A vásárlás időpontja és számlamásolat
  • Kép a termékről / annak hibájáról
  • A hiba leírása

Kapcsolat

Sára Júlia
Garanciális és egyéb reklamációk
H - P: 07:00 - 16:00

Mobil: +36-20-347-05-59
Vezetékes: +36-27-359-207 Mellék: 284
E-mail: garancia@timarvasker.hu; sara.julia@timarvasker.hu

Újdonságaink

Gorilla Wipes bőrápoló és tisztítókendő 30 db/csomag wipesb

Gorilla Wipes bőrápoló és tisztítókendő 30 db/csomag wipesb
Gorilla Wipes Bőrápoló és tisztítókendő, felhasználás: bőrüléseken, műszerfalon és kárpiton, illetve minden egyéb bőr és műanyag felületen járműveken és az otthon bármely területén. Ammónia, foszfát és formaldehid mentes
Ár: 720 Ft

Hikoki (Hitachi) 4100729 Forstner fúrókészlet 5 részes

Hikoki (Hitachi) 4100729 Forstner fúrókészlet  5 részes
Tartalma: 15 x 90mm; 20 x 90mm; 25 x 90mm; 30 x 90mm; 35 x 90mm
Ár: 12 160 Ft

Hikoki (Hitachi) 4100721 Forstner fúró 50x90mm hengeres

Hikoki (Hitachi) 4100721 Forstner fúró 50x90mm hengeres
Átmérő: 50mm; teljes hossz: 90mm; hasznos hossz: 50mm; befogás: 9,5mm hengeres
Ár: 3 190 Ft

Hikoki (Hitachi) 4100720 Forstner fúró 45x90mm hengeres

Hikoki (Hitachi) 4100720 Forstner fúró 45x90mm hengeres
Átmérő: 45mm; teljes hossz: 90mm; hasznos hossz: 50mm; befogás: 9,5mm hengeres
Ár: 3 890 Ft


Telephelyeink
«
»
Név:
Fóti telephely
Cím:
2151 Fót, Galamb József u. 1.
Telefon:
+36 27 359-902
Fax:
+36 27 359-347
Nyitvatartás:
Hétfő - péntek: 7.00-16.00-ig
Szombat: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
GPS:
47°35'59"N 19°11'13"E
Név:
Szadai telephely
Cím:
2111. Szada, Dózsa Gy. u. 151.
Telefon:
+36 28 503-111
Fax:
+36 28 503-110
Nyitvatartás:
Hétfő - péntek: 7.00-16.00-ig
Szombat: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
GPS:
47°38'31"N 19°18'04"E
Név:
Vecsési telephely
Cím:
2220. Vecsés, Dózsa Gy. út 22.
Telefon:
+36 29 355-501
Fax:
+36 29 355-501
Nyitvatartás:
Hétfő - péntek: 7.00-16.00-ig
Szombat: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
GPS:
47°24'17"N 19°15'20"E
Név:
Érdi telephely
Cím:
2030. Érd, Velencei út 18.
Telefon:
+36 23 365-634
Fax:
+36 23 310-336
Nyitvatartás:
Hétfő - péntek: 7.00-16.00-ig
Szombat: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
GPS:
47°22'34"N 18°54'40"E
Név:
Budakeszi telephely
Cím:
2092 Budakeszi, Bianka u. 10.
Telefon:
+36 23 950 064
Fax:
-
Nyitvatartás:
Hétfő - péntek: 7.00-16.00-ig
Szombat: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
GPS:
47°29'58"N 18°54'49"E
Név:
Pilisvörösvári telephely
Cím:
2085. Pilisvörösvár, Ipari Park, Szent László u. 6.
Telefon:
+36 26 363-900
Fax:
+36 26 363-900
Nyitvatartás:
Hétfő - péntek: 7.00-16.00-ig
Szombat: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
GPS:
47°36'56"N 18°55'53"E
Név:
Tatabányai telephely
Cím:
2800 Tatabánya Erdész út 1.
Telefon:
+36 34 300-736
Fax:
+36 34 300-736
Nyitvatartás:
Hétfő - péntek: 7.00-16.00-ig
Szombat: 7.00-12.00-ig
A sikeres kiszolgálás érdekében vásárlási szándékukkal hétköznap legkésőbb 15:45-ig, hétvégén 11:45-ig legyenek szívesek megérkezni!
GPS:
47°35'01"N 18°23'31"E

Kiemelt hírek
Kosár
Mini kosár
Menny.
Termék
Bruttó érték
A kosár üres.
Ajánlatkérő kosár
Ajánlatkérő mini kosár
Menny.
Termék
Bruttó érték
A kosár üres.