Tímár Munkavédelmi Webáruház

Jótállás - Regisztráció, érvényességi feltételek

Reklamációt vagy hibabejelentést minden esetben írásban tudunk elfogadni, a lentebb található bejelentő lapon keresztül:

Garanciális ügyintézés

Vagy pedig e-mailben (garancia@timarvasker.hu) elküldve.
Szükség lesz:

  • A hiba leírására
  • Képet mellékelve a termék(ek)ről és a kapott számláról

Mindkét esetben Kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot 2 - 3 munkanapon belül.

Jótállási és szavatossági ügyben az első és legfontosabb tisztázandó kérdés, hogy Ön fogyasztóként (magánszemély, végfelhasználó) vásárolt vagy nem természetes személyként (cég, egyéni vállalkozó, egyesület stb).

  • Nem természetes személyként vásárlóknak: 
    • Amennyiben Ön nem természetes személyként, hanem vállalkozása költségterhére, ÁFÁ-s számlával vállalkozása nevére vásárolt, úgy nem illetik meg a fogyasztókat védő speciális kedvezmények, mint pl. az indoklás nélküli 14 napos elállási jog üzlethelyiségen kívül és távollévők között kötött szerződés esetén, továbbá a 3 munkanapos csere sem. 
    • Nem fogyasztói szerződés esetén az új vagy használt terméket esetében egy éves időszakon belül érvényesíthető minőségi kifogás. 
    • Új termékeknél ez esetben egy év szavatossági kötelezettség van. Ha ezen az időszakon belül a termék gyártási eredetű hibával romlik el, a kereskedő köteles ingyenesen javítani, cserélni, vagy ha egyikre sincs lehetőség, árleszállítással élni.
  • Fogyasztóknak:
    • Ki számít fogyasztónak?
      Fogyasztón az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személyt kell érteni. Nem minősül fogyasztónak, ezért a Pénzügyi Békéltető Testület eljárását sem kezdeményezheti az egyéni vállalkozó, egyéni cég, gazdasági társaság, jogi személyek, jogi személyiség nélküli szervezetek, társasházak.
    • Jótállás, garancia vagy szavatosság? Mi a különbség?
      A garancia és a jótállás
      jelentése ugyanaz. Az előbbi a hétköznapokban használatos fogalom. A jótállás azt jelenti, hogy a kereskedő tesz egy önkéntes vállalást arra, hogy ha a garancia (jótállás) ideje alatt az árucikk meghibásodik, elromlik, akkor ez idő alatt a fogyasztó jelzésére ingyenesen javítja, ennek hiányában cseréli azt. Végső esetben a kifizetett összeget visszatéríti. Itt fontos, hogy azok a beszállítóink, akik vállalnak jótállást a termékeikre a jótállási jegyen, füzetben, részletesen feltüntetik, hogy milyen meghibásodások tartoznak a jótállás alá. Oldalunkon beszállítónként olvashat róla részletesebben.
      A szavatosság
      azt jelenti egész pontosan, hogy  a vállalat szavatossági idő alatt a fogyasztó a termék meghibásodása miatt a már bemutatott, alábbi szavatossági jogokat érvényesítheti: kijavítás, kicserélés, vételár leszállítása vagy teljes vételár visszatérítése.
      A jótállás (garancia) és szavatosság fogalma között tehát az a nagyon fontos különbség, hogy a jótállás többet jelent, többet biztosít a fogyasztónak, mint a szavatosság. A jótállás (garancia) ideje alatt ugyanis végig a kereskedő köteles bizonyítani azt, hogy a hiba csak a vásárlást követően keletkezett.
      A szavatosságnál viszont ez nincs így és ez nem jelent többet annál, mint hogy ennek ideje alatt a fogyasztó kérheti a kijavítást, azonban a bizonyítási kötelezettség már a fogyasztót terheli. A vásárlónak kell ugyanis ilyenkor azt bebizonyítani, hogy már akkor eleve hibás terméket kapott, amikor átadták neki az árucikket.
      Az viszont megint más, hogy a szigorú, fogyasztót védő előírások miatt a két éves szavatossági idő alatt, és ma még fél éven belül előjött hiba esetén a vállalkozást terheli a bizonyítási kötelezettség. Ezért szokta kísérni a következő szóbeli tájékoztatás a vásárlást, ha például cipőt vásárolunk "Hat hónap garancia van rá"

Amennyiben Ön személyesen valamelyik üzletünkben vásárolt:

Ha a kötelező jótállás alá eső termék esetében a megvásárlástól számított 3 munkanapon belül az árucikk meghibásodik, mely a rendeltetésszerű használatát akadályozza, úgy a kereskedő nem mérlegelheti, hogy bevizsgálásra, javításra küldi e a terméket, hanem azonnal cserélnie kell azt egy újra. Amennyiben nincsen raktárkészleten a problémás termékből, úgy a vételárat vissza kapja. Itt fontos megemlíteni, hogy amennyiben látszik, hogy a termék szándékos rongáláson esett át, polgári peres úton a termék árát behajtjuk. Jó ha tisztában vagyunk vele, hogy személyes vásárlás esetén -a tévhittel ellentétben - nincs 8 napunk arra, hogy meggondoljuk magunkat a vásárlást illetően. Ha a termék gyártási hibás minőségi kifogással élhetünk.

Tartós fogyasztási cikkek kötelező jótállása:

10.000 Ft vételár feletti, meghatározott témakör pl. műszaki cikkek esetében a két éves szavatossági időszakból egy év jótállási időtartam, melynek során speciális jogok is biztosítottak a fogyasztók számára. Pl a 3 munkanapos csere, a bizonyítási teher a vállalkozóé 1 évig, jótállási jegy. Kötelező jótállás kapcsán biztosított, hogy a 10 kg-nál nagyobb tömegű termék esetében a vállalkozás köteles helyben megjavítani, vagy ha arra nincs lehetőség, akkor az elszállításról is gondoskodni, tehát nem csak annak anyagi oldala, hanem megvalósítása is a kereskedőt terheli.

Mit jelent a 14 napos elállási jog?

 Átvételtől számított 14 napon belül lehetőség van elállni a vásárlástól, amennyiben fogyasztóként (magánszemélyként) lett megvásárolva, illetve ha az adott termék nem nyerte el a tetszését, nem lett használva / kipróbálva és továbbértékesíthető állapotban van. Ez esetben a vevőnek a saját költségén kell visszajuttatnia a gépet hozzánk, ugyanakkor előfordulhat, hogy Kollégáink egyénileg bírálják el a lemondást.
Elállást szintén írásban kell jelezni, e-mailen keresztül, rendelésszámra hivatkozva. Nyilatkozat sablonunkat lejjebb görgetve találja vagy IDE kattintva. 

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben foglaltak alapján, az oldalunkon vásárló fogyasztók a termék(ek) átvételét követő 14 naptári napon belül jogosultak indoklás nélkül elállni a vásárlási szerződéstől. Ha a fogyasztó elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű írásos nyilatkozatát köteles eljuttatni választása szerint postán, telefaxon vagy e-mailben az alábbi címek egyikére: 2151. Fót, Galamb József u. 1. vagy +36 27 359-947 vagy info@timarszerszam.hu. Fogyasztóként határidőben akkor gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha az áru - a megrendelés több részletben történő teljesítése esetében az utoljára átadott áru - átvételét követő 14 naptári napon belül elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
Címzett: Timár Vaskereskedelmi Kft. 2151. Fót, Galamb József u. 1.
Telefax: +36 27 359-347
E-mail: info@timarszerszam.hu

Alulírott(ak), kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék(ek) adásvételére irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja / átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén):
Webes megrendelés esetén rendelésazonosító:
Kelt:

Ha a fogyasztó eláll online kereskedővel kötött szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszajuttatni a vállalkozásnak. A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás ezt át nem vállalja.
Ha a fogyasztó eláll az e-kereskedelemben kötött szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által vételárként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.
Ezek mellett a vásárlóknak tudniuk kell, hogy az elállási határidő alatt a termék tényleges használata miatti (tehát nem a kipróbálás miatti) értékcsökkenést meg kell téríteniük az eladó részére.

Amennyiben nem természetes személyként vásárolt, mint például Bt. Kft. EV., úgy Önt nem illetik megy a fogyasztóvédelmi előírások, mint elállási jog.
Cégünk törekszik a rugalmasságra, probléma esetén vegye fel a kapcsolatot munkatársunkkal, törekszünk a legmegfelelőbb opciót biztosítani.

Mit tegyen ha meghibásodott a készüléke?

  • Ellenőrizze, hogy készülékének minden dokumentuma ami szükséges a garanciális javításhoz megvan-e.
    Ezek a jótállási jegy, számla vagy számlamásolat, esetleges kiterjesztett garancia visszaigazolásáról szóló dokumentum.
  • Vegye fel velünk a kapcsolatot.
    Személyesen vagy e-mailen keresztül
  • E-mailen keresztüli bejelentés esetén, az alábbi adatokra lesz szükség:
    • Az ügyfél neve
    • Amennyiben webáruházunkon keresztül rendelte a megrendelésének azonosítója
    • A számla másolata (Telefonnal készített fénykép is tökéletes. De ebben az esetben fokozattan figyeljen az olvashatóságra.)
    • A hiba leírása, amennyiben szállítási sérülésről, törésről van szó úgy fénykép mellékelése
  • Koszos, erősen szennyezett gép esetében a géptisztítás díját minden esetben a szennyezettség mértéke alapján határozzuk meg.

A Magyarországon vásárolt termékekre a Magyar fogyasztóvédelmi jogszabályok a mérvadóak. Csak és kizárólag ezen felül, lehetséges, hogy partnereink extra szolgáltatásokkal kedveskednek. Amennyiben nem talál a választott márkánál információt a jótállásról a Magyar Fogyasztóvédelmi Jogszabályok a mérvadóak.

2021. januárjától a következő jótállást érintő változások léptek érvénybe

A jótállási idő „sávossá” válik a termék árától függően:

  • 2021. január 1-jétől a kötelező jótállás alá tartozó termék árától függ, hogy hány év jótállás jár. A jótállási idő a termék árától függően 1 év, 2 év vagy 3 év lehet
10 000 Ft – 100 000 Ft között 1 ÉV
100 001 Ft – 250 000 Ft között 2 ÉV
250 000 Ft fölötti 3 ÉV

Javítással kapcsolatos határidők:

Ha egy kötelező jótállás alá tartozó termék első alkalommal hibásodik meg és a terméket értékesítő vállalkozás vagy a szerviz megállapítja, hogy a termék nem javítható, akkor a vállalkozás 8 napon belül köteles cserélni a terméket. Ha a termék cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a termék árának megfizetését igazoló számlán vagy nyugtán feltüntetett vételárat 8 napon belül visszatéríteni a vásárló részére.

Ha egy kötelező jótállás alá tartozó termék meghibásodik és a terméket értékesítő vállalkozás vagy a szerviz megállapítása szerint a termék javítható, akkor a vállalkozásnak a korábbi szabályoknak megfelelően ezután is törekednie kell a termék 15 napon belüli javítására. Ha a javítási idő a 15 napot meghaladja, akkor a vállalkozás a fogyasztót legkésőbb a 15. napon tájékoztatni köteles a javítás várható időtartamáról. Ennek célja, hogy a vásárló tudja azt, hogy meddig kell a terméket nélkülöznie. A tájékoztatást a fogyasztó előzetes hozzájárulása esetén elektronikus úton vagy a fogyasztó általi átvételi igazolásra alkalmas más módon kaphatja meg legkésőbb a javításra átadástól számított 15. napon. A vállalkozás tájékoztatási kötelezettségének megvalósulását a fogyasztóvédelmi hatóság ellenőrzi.

Ha egy kötelező jótállás alá tartozó terméket 30 napon belül nem tudja megjavítani a vállalkozás/szervíz, akkor a vállalkozás 8 napon belül cserélni köteles a terméket, tehát a fogyasztó egy új terméket kap. Ha a termék cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a termék árának megfizetését igazoló számlán vagy nyugtán feltüntetett vételárat 8 napon belül visszatéríteni a fogyasztó (vásárló) részére.

Ha egy kötelező jótállás alá tartozó termék a harmadik javítást követően újból meghibásodik, akkor a vállalkozás 8 napon belül köteles cserélni a terméket, tehát negyedik alkalommal már nem ragaszkodhat a javításhoz a vállalkozás. A háromszori javítás nem ugyanazon hibára vonatkozik. Tehát nem azt értjük rajta, hogy a termék háromszor ugyanazt a hibát produkálja pl.: 3-szor elromlik a kapcsoló, hanem 3-szori hiba függetlenül attól, hogy összefüggnek-e, pl.: elromlik a kapcsoló, rossz a motor, kiszakad a vezeték
Ha a termék cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a termék árának megfizetését igazoló számlán vagy nyugtán feltüntetett vételárat 8 napon belül visszatéríteni a fogyasztó (vásárló) részére.

A jótállás időtartama a 2021. január 1-jét követően vásárolt, kötelező jótállás alá tartozó termékek esetében meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta, azaz amíg a hibás termék a vállalkozásnál, vagy a szerviznél javítás alatt van. Így elkerülhető, hogy miközben a javítási idő alatt nem tudja használni a vásárló a terméket, lejár a termékre vonatkozó jótállási idő. Ez elsősorban a jótállási idő végéhez közeledve meghibásodott termékek esetén lehetséges.

Jogérvényesítési lehetőségek:

A fogyasztóvédelmi hatóság a kormányhivatal.

Először mindig a kereskedőhöz forduljunk panaszunkkal.
Amennyiben nem sikerül panaszunkat az eladóval rendezni, úgy az alábbi fórumokhoz fordulhatunk:

  • Fogyasztóvédelmi hatóság
    • http://jarasinfo.gov.hu
  • Európai Fogyasztói Központ
    • http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu
    • info@magyarefk.hu
  • Békéltető testület
    • http://www.bekeltet.hu
  • Online vitarendezés
    • http://ec.europa.eu/consumers/odr
    • odr@itm.gov.hu
Jótállás az általunk forgalmazott márkák szerint lebontva

I.

Gépek esetén

  • Zöld háztartási, barkácsgépek:
    • A Bosch két év garanciát vállal a személyes használatra vásárolt berendezésekre (az akkumulátorok és töltők kivételével).
      A MyBosch nevű szolgáltatói felületünkön kiterjesztheted három évre a garanciádat az újonnan vásárolt Bosch DIY barkácsgépeidre, kerti gépeidre vagy mérőműszereidre.
    • Ennek érdekében csak annyit kell tenned, hogy belépsz a MyBosch fiókodba és regisztrálod az eszközödet a vásárlást követő 4 héten belül.
    • A jótállás ideje alatt a szerviz szolgáltatásunkban, a hibás berendezés begyűjtése és visszajuttatása ingyenes. Jótállás alatti javítás esetében, kérünk bizonyosodj meg afelől, hogy rendelkezésre áll a vásárlásról való bizonylat, emellett ha szükséges, a jótállási jegy. Fizetett javítás után, 6 hónap jótállás áll fenn.
  • Iparűzési célra és foglalkozásszerűen használt kék szerszámok (KIVÉVE: nagyfrekvenciás szerszámok, ipari akkus csavarozók, sűrített levegős gépek) esetén 12 hónap a jótállási idő, amit a vásárlást követő 4 héten belüli regisztrációval lehet meghosszabbítani 36 hónapra.
    Az ezekkel leszállított akkuk, töltők, valamint tartozékok ezen garancia kiterjesztés alól kivételt képeznek.
  • Igazolásként minden esetben kinyomtatandó a regisztrációs igazolás, hozzácsatolva az eredeti vásárlási bizonylathoz. A regisztráció csak az interneten történhet, ITT.
  • Felhívjuk a figyelmet, hogy a zöld szerszámok fogyasztók számára, barkácsolási igénybevételre készültek, ezért iparűzési célra / foglalkozásszerűen történő használata érvényteleníti a garanciát!
  • A garancia nem vonatkozik:
    • A használati útmutatóban ismertetett rendeltetésszerű használat folytán természetes elhasználódásnak és kopásnak kitett alkatrészekre.
    • A szerszám azon hibáira, amelyek a kezelési útmutatások figyelmen kívül hagyására, nem rendeltetésszerű használatra, rendellenes környezeti feltételekre, nem szakszerű üzemi feltételekre, túlterhelésre vagy a karbantartás vagy az ápolás elmulasztására vezethetők vissza.
    • A szerszám azon hibáira, amelyeket olyan tartozékok, kiegészítők vagy pótalkatrészek használata okozott, amelyek nem eredeti Bosch alkatrészek.
    • Azokra a szerszámokra, amelyeken módosításokat vagy kiegészítéseket végeztek.
    • Az előírt tulajdonságok olyan csekély mértékű eltéréseire, amelyek a szerszám értékét és használhatóságát tekintve jelentéktelenek, és a rendeltetésszerű használatot nem befolyásolják.
    • A szerszám idegen kezű megbontása esetén.
  • Részben vagy teljesen szétszerelt szerszámot nem lehet garanciális esetként benyújtani vagy beküldeni.

Akkuk esetén

  • A professzionális (kék) elektromos kéziszerszámhoz tartozó lítium-ionos tölthető akkumulátorokhoz ajánlja fel a Bosch a prémium szervizt. (KIVÉVE: intenzív gyáripari használatra szolgáló nagyfrekvenciás akkus (Exact / C-Exact) és levegős szerszámok).
    Ennek érvényessége a termék megvásárlásának napján kezdődik és 24 hónap múlva ér véget. Ezen időszak meghosszabbítása nem lehetséges!
  • A prémium szerviz igénybevételéhez az ügyfélnek a vásárlástól számított 4 héten belül regisztrálnia kell a terméket interneten keresztül, ITT.
  • A regisztráció csak akkor érvényes, ha a Bosch nyomtatható regisztrációs igazolással nyugtázza. Ezt az igazolást azonnal menteni kell és / vagy kinyomtatni.
  • Amennyiben a felhasználók túlterhelik és / vagy nem megfelelő módon használják szerszámgépeiket, úgy a szolgáltatásból való kizárást von maga után, különösképpen a következő esetekre:
    • ha a szerszámot olyan területen használják, ahol különösen nagy természetes elhasználódásnak vagy kopásnak van kitéve (pl. intenzív ipari használat üzemi környezetben vagy folyamatokban, vagy olyan területen, amely nyilvánvalóan nem felel meg a szerszám Bosch által (kizárólagosan) meghatározott képességeinek; a Bosch a vitatott igények elbírálásához kérheti az alkalmazásra / használatra vonatkozó bizonyítékok bemutatását, amelynek elmulasztása az igény elutasítását eredményezheti).
    • ha egy adott termékkel kapcsolatban több mint három igény vagy kérés merült fel az akkumulátor prémium szerviz keretében ugyanolyan típusú hibára vagy hiányosságra vonatkozóan.
  • Az akkumulátor prémium szerviz nem terjed ki a következőkre:
    • Előre nem látható körülmény illetve tűz, robbanás, szélsőséges időjárás, víz vagy villámcsapás okozta károsodás.
    • A termék azon hibái, amelyek a kezelési útmutatások figyelmen kívül hagyására, nem rendeltetésszerű használatra, rendellenes környezeti feltételekre, nem megfelelő működési feltételekre, túlterhelésre illetve nem megfelelő szervizre vagy karbantartásra vezethetők vissza.
    • Nem eredeti Bosch tartozékok, kiegészítők vagy pótalkatrészek használata által okozott hiányosságok.
    • Külső erők, például leesés vagy ütődés okozta károsodások.
    • Elveszett alkatrészek pótlása.
    • Nem a Bosch szervizközpont vagy kijelölt szervizközpont által részlegesen vagy teljesen szétszerelt, esetlegesen később újra összeszerelt termékek.
    • Olyan termékek, amelyeken módosításokat vagy kiegészítéseket végeztek.
    • Az előírt jellemzők csekély mértékű, a szerszám értékét és használhatóságát nem befolyásoló eltéréseire.

A garancia nem vonatkozik:

  • Tartozékokra
  • Bemutató készülékekre
  • Azon alkatrészekre, amelyek használattal kapcsolatos vagy egyéb természetes kopásnak vannak kitéve, valamint a Szerszám azon hibáira, amelyek használattal kapcsolatos vagy egyéb természetes kopásra vezethetők vissza
  • A Szerszám azon hibáira, amelyek a kezelési útmutatások figyelmen kívül hagyására, nem rendeltetésszerű használatra, rendellenes környezeti feltételekre, nem szakszerű üzemi feltételekre, túlterhelésre vagy a karbantartás vagy az ápolás elmulasztására vezethetők vissza
  • A Szerszám azon hibáira, amelyek a nem eredeti Bosch tartozékok, kiegészítők vagy pótalkatrészek használatára vezethetőek vissza
  • Olyan Szerszámokra, amelyeken módosításokat vagy kiegészítéseket végeztek, illetve olyan Szerszámokra, amelyeket részben vagy teljesen szétszereltek
  • Az előírt tulajdonságok olyan csekély mértékű eltéréseire, amelyek a Szerszám értékét és használhatóságát tekintve jelentéktelenek.

További részletekről IDE kattintva tájékozódhat.
A teljes Bosch gyártói garancia IDE kattintva érhető el. A teljes Bosch prémium szerviz részletei IDE kattintva érhetőek el.

II.

Szerszámgépeknél

  • Internetes regisztráció esetén 1 + 2 év garancia érvényes minden Makita és Dolmar típusra. Előzetes regisztráció/bejelentkezés után ITT lehet regisztrálni a gépeket, legkésőbb a vásárlást követő 4 héten belül.

Kerti gépek esetén

  • Szintén érvényes az 1 + 2 év garancia internetes regisztráció esetén. Regisztrálni ITT lehet, legkésőbb a vásárlást követő 4 héten belül.
  • A garancia a gyártási és a szerelési hibákra vonatkozik, az irreális túlterhelésből, a kenési elégtelenségből, nem megfelelő tartozék használatból, stb eredő meghibásodások nem.

A 3 év EXTRA garancia nem vonatkozik az alábbi esetekre:

  • gépkölcsönzős termékek
  • szándékos rongálás
  • túlterhelés
  • kábelszakadás
  • beazonosíthatatlan, hiányzó dokumentációjú gépekre
  • Briggs and Stratton és Honda motorokra (ezekre a motorokra a gyártói garancia érvényes)

Tartozékokra (pl.: fúrószárak, csiszolókorongok, fűrésztárcsák, stb.) az eladás dátumától számítva 6 hónap a garancia.

Akkumulátorok esetében

  • Szintén internetes regisztrációval elérhető az extra garancia. Ezzel a Li-ion akkumulátoroknál az eddigi regisztráció nélküli 1 évről 1+1, azaz 2 évre módosulhat, azonban csak amennyiben az internetes regisztráció a vásárlást követő 28 napon belül megtörténik, ITT.

A 3 év EXTRA garancia nem vonatkozik az alábbi esetekre:

  • Gépkölcsönzőben használt termékek
  • Rongálás, törés
  • Túlterhelés
  • Az akkumulátorral használt géphez kapott használati utasításban leírtak be nem tartása
  • Hiányzó dokumentáció (regisztrált termék adatlap + a vásárláskor kapott, a termék típusát tartalmazó bizonylat: számla vagy blokk)

III.

Szerszámgépek esetében

  • XXL-Garancia érvényesítéséhez regisztrálni a kell a gépet a vásárlást követő 4 héten belül ITT, így a garancia meghosszabbodik az alap 1 évről, 3 évre.
    Kiegészítésképpen pedig a Metabo a kompresszoroknál 10 év átrozsdásodás elleni garanciát ad a tartályra.
  • Garanciaigény érvényesítésekor mellékelni kell az eredeti, a vásárlás időpontját feltüntető értékesítési bizonylatot! A garanciális javításokat kizárólag a kijelölt Metabo központi márkaszerviz végezheti el.

Akkumulátoroknál

  • Akkumulátorok esetében a garancia hossza a vásárlástól számítva 3 év (függetlenül a töltési ciklusok számától), amit a számlával kell igazolni.
  • Garanciaigény érvényesítésekor mellékelni kell az eredeti, a vásárlás időpontját feltüntető értékesítési bizonylatot! A garanciális javításokat kizárólag a kijelölt Metabo központi márkaszerviz végezheti el.

METABO ÁLTALÁNOS GARANCIÁLIS FELTÉTELEK

A. Általános garanciafeltételek
A Metabo minden termékére a mindenkori ország törvényeinek megfelelő egyéves gyártói garanciát biztosít, a gép végfelhasználónak való eladásától számítva. Emellett a kompresszor vásárlói 10 éves garanciában részesülnek a sűrített levegős tartály átrozsdásodására.

B. 3 éves akkuegység garancia
Az akkuegységekre a Metabo 3 éves gyártói garanciát kínál (a Metabo akkuegységek gyártási számának rögzítése esetén) a töltési ciklusok korlátozása nélkül, az akkuegység végfelhasználónak való eladásától számítva.

C. XXL Garanciafeltételek
A fentiekben nevezett garancianyilatkozat mellett a Metabo a termékeire összesen 3 éves gyártói garanciát nyújt, a végfelhasználónak való eladástól számítva. Ez a meghosszabbított garancia úgy vehető igénybe, ha Ön a Metabo terméket legkésőbb négy héttel a vásárlást követően www.metabo-service.com regisztrálja.(az XXL garancia igénybe vételéhez szükséges a kinyomtatott garanciális tanúsítvány) A regisztrációt elvégezheti a szakkereskedő, és a vásárló is. A regisztrációs folyamat végén megkapja az XXL garanciatanúsítványt. Ez a tanúsítvány XXL garanciaigazolásként szolgál. A meghosszabbított garancia mindig a gépre vonatkozik, azaz minden megvásárolt gépet regisztráltatni kell XXL garanciára.

D. Garancia alóli kizárás
Különös tekintettel a szakszerűtlen alkalmazások (pl. a gép túlterhelése vagy a nem engedélyezett betétszerszámok használata), az erőszak alkalmazása, külső erők vagy idegen testek okozta rongálódás (pl. homok vagy kövek, stb.), a használati útmutató figyelmen kívül hagyásából eredő rongálódás (pl. a helytelen hálózati feszültségre vagy áramfajtára való csatlakoztatás, a használati útmutató figyelmen kívül hagyása), ill. a természetes kopás nem tartoznak a garancia alá. Épp így nem tartozik a garancia alá a részben vagy teljesen szétszerelt gép és tartozék.

E. A garancia igénybevétele és a kiegészítő szabályok
a) A fentiekben említett garancianyilatkozat kizárólag azon hiányosságokra vonatkozik, amely anyag és/vagy a gyártásból eredő hibákra vezethető vissza. A garancia mindenekelőtt az elektromos szerkezeti elemek és akkumulátorok megfelelő működőképességére, ill. a nyersanyagok, mint műanyagok és fémek, hibátlan állapotára vonatkozik.
b) Garanciális esetben a Metabowerke GmbH viseli a helyrehozási/javítási és szállítási költségeket. A Metabowerke GmbH szabad döntése alapján garancia esetén vagy az ingyenes javítást végzik el, vagy kicserélik a készüléket.
c) A garancia arra az adott országra vonatkozik, amelyben a Metabo terméket megvásárolták.
d) Az itt feltüntetett garanciafeltételek a vásárló/végfelhasználó egyéb jogai mellett kiegészítőleg érvényesek. A garancia birtokosának a jelen garancia sérelme nélkül is joga van a vásárlót megillető törvényes jogokra, különös tekintettel a garanciális jogokra vagy a termékfelelősségre. A vásárló törvényes jogai nem korlátozódnak ezen garancia miatt. Azok korlátozások nélkül érvényesek a jelen garancia mellett.
e)A vásárló nem jogosult lemondani a jogairól harmadik fél számára.
g) Egy garanciaigény érvényesítésekor mellékelni kell a vásárlást igazoló, a vásárlás időpontjával ellátott vásárlási bizonylat eredeti példányát. Az XXL garanciaigény érvényesítésekor az XXL garanciatanúsítványt a vásárlást igazoló eredeti bizonylattal/nyugtával a meghibásodott készülékkel együtt el kell küldeni a Metabo Szervizközpontjába.

IV.

Gépeknél

  • Gépek esetén a jótállási idő 12 hónap, ez a termék megvásárlásától él és az eredeti vásárlási bizonylaton levő dátum az irányadó.
    A jótállási idő 36 hónapra hosszabbodik meg, amennyiben minden egyes gépet külön, a vásárlástól számított 4 héten belül regisztrálja ITT.
    A rendszer gépenként egy garancia tanúsítványt küld a megjelölt e-mail címre, ezeket ki kell nyomtatni. Garancia érvényesítéséhez szükséges a tanúsítvány, az eredeti számla és a jótállási jegy, valamint regisztrációkor minden esetben pontosan meg kell adni a garancia jegy számát!
    A javításokat kizárólag a Hitachi központi márkaszervizében, vagy a jótállási jegyen feltüntetett garanciális szervizekben végezhető el.
    Amennyiben nem történik meg a regisztráció, a garancia 1 évig érvényes, amit a vásárlást igazoló bizonylatok bemutatásával lehet érvényesíteni.

A 1 + 2 évvel meghosszabbított garancia az alábbi esetekben nem alkalmazható:

  • a folyamatos, üzemszerű termelésben bevont gépekre
  • a gépkölcsönzésre használt termékekre
  • a nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokra
  • a természetes elhasználódásból eredő kopásokra
  • a kopóalkatrészekre (pl. csapágyak, tömítések, szénkefe, zsír stb...)
  • a géppel szállított tartozékokra

Ezen esetekben továbbra is a törvényben előírt 1 év garanciát vállalja a Hitachi.

Kivételek szerszámgépek esetén

  • Benzinmotoros gépek, elektromos fúró-véső és bontókalapácsoknál 1+2 éves garanciája csak akkor érvényes, ha évente legalább egyszer valamelyik garanciális szervizünkben ellenőrizve van.

Akkumulátorok esetén

  • Akkuknál internetes regisztráció esetén 1+2 év kiterjesztett garancia van, azonban külön jótállási jegy nincs, a számla sorszámával kell regisztrálni.

Töltök és egyéb tartozékok esetén

  • A töltőkre, illetve a szerszámgépekkel szállított tartozékokra a gyári garancia 1 év és az eredeti vásárlási bizonylaton levő dátum az irányadó.

ÚJDONSÁG: Hi5 garancia

  • A termékregisztráció után a 3 év garancia mellett a Hikoki +2 év garanciát vállal a hálózati és MultiVolt gépeknél a szénkefementes motorokra és az azokhoz tartozó elektronikára, így ezekre 3 + 2 = 5 év a garancia (Hi5 garancia) vonatkozik.

 

V.

Általános szerződési feltételek

  • A DEWALT Európai EK 3 éves Garancia a DEWALT termék eredeti tulajdonosának áll rendelkezésére, aki a terméket hivatalos DEWALT európai viszonteladótól vásárolta, szakmai felhasználási céllal. A garancia nem érvényes olyan személyek számára, akik a DEWALT terméket viszonteladás vagy bérbeadási szándékkal vásárolták.
  • A garancia nem ruházható át. A garancia a DEWALT termék eredeti tulajdonosa számára érhető el, aki a fentebb meghatározott vásárlási és regisztrációs feltételeknek megfelel.
  • A garanciális időtartam alatt történő termék javítás vagy csere nem eredményezi a garancia meghosszabbítását vagy újraindulását. A három éves garanciális időtartam a vásárlás napjától lép életbe és 36 hónapon át tart.
  • A regisztrációval a termék tulajdonosa elfogadja a fent meghatározott feltételeket és lemond a DEWALT 30-1-1 garanciáról, mely 2016 január elsején került visszavonásra.

Szerszámgépek esetén

  • Regisztráljon a "My DEWALT" segítségével ITT, hogy XR-termékére 3 éves garanciát igényelhessen!
  • A "My DEWALT" felhasználói 3 évre terjeszthetik ki XR termékük garanciáját. A "My DEWALT"-ba történő egyszerű regisztrációt követően adja hozzá készülékét "Az én készülékeim" részleghez és nyomtassa ki a tanúsítványát! A jogosultság megszerzéséhez a vásárlástól számított 4 héten belül el kell végeznie a regisztrálást. Reklamáció esetén a tanúsítványra és a vásárlási bizonylatra lesz szüksége.
  • Minden esetben ellenőrizze, hogy a vásárolt gépre vonatkozik a garancia kiterjesztés!

Akkumulátoroknál és töltőknél

  • 1 év garancia érvényes rájuk, amit nem lehet regisztrációval meghosszabbítani.

Tartozékok, kofferek, egyéb tárolók

  • Ezen termékekre összességében 1 év garancia vonatkozik, azonban minden esetben egyedi elbírálás történik. A garancia anyaghibára, szerelési hibára vonatkozik. Hiba, törés esetén a termék állapotának tükröznie kell, hogy az első néhány használat alkalmával került elő a hiba, törés.

A garancia hatálya alá nem tartozó termékek

  • Azon termékek amelyek nem a DEWALT európai specifikációinak megfelelően készültek vagy nem hivatalos beszállítótól kerültek importálásra.
  • Azon fogyóeszköznek minősülő tartozékok, amelyek a munkadarabbal kerülnek közvetlen érintkezésbe, pl.: fúrószárak, fűrészlapok, csiszolókorongok.
  • Olyan garanciális javításra benyújtott, egy szett részét képező termék, melyen a gyártási dátum kód nem egyezik a szett többi részével vagy a vásárlás dátumával.
  • Kéziszerszámok, ruházat, védőruházat
  • Rögzítő eszközökre pl.: Szögezők, Patronos szögezők
  • Újjáépített vagy felújított termékek a megfelelő jelöléssel ellátva - “Gyárilag felújítva” és/vagy “Q”
  • Kompresszorok és generátorok

A DEWALT fenntartja a jogot, hogy visszautasítson bármilyen garanciális igénylést, amennyiben a hivatalos szervíz véleménye szerint a meghibásodás nem anyag vagy gyártási hibának köszönhető, vagy a garanciális igénylés nem felel meg a DEWALT Európai Elektromos Kéziszerszám  Garancia feltételeinek.

További információt a DeWalt gépek jótállásáról IDE kattintva talál, illetve IDE kattinva átvezeti Önt egy letölthető, PDF formátumú jótállási útmutatóhoz


VI.

Kéziszerszámoknál és koffereknél / tárolóknál

  • Ezen termékekre összességében 1 év garancia vonatkozik, azonban minden esetben egyedi elbírálás történik. A garancia anyaghibára, szerelési hibára vonatkozik. Hiba, törés esetén az eszköz állapotának tükröznie kell, hogy az első néhány használat alkalmával került elő a hiba, törés.
  • A kofferekre és egyéb tárolókra ugyanez vonatkozik minden esetben.

Összegezve

  • A jótállási idő 12 hónap, ez a termék megvásárlásától él és az eredeti vásárlási bizonylaton levő dátum az irányadó.
  • Fat Max gép esetén a vásárlástól számított 30 napon belül regisztrálni kell a gépet ITT, így lép életbe a további 2 év kiterjesztett garancia.
  • Garancia határozat (kiegészítés): A garancia az Európai Unió tagállamai területén, valamint az Európai Szabadkereskedelmi Társulás  (EFTA) területén érvényesek.
  • Egy év teljes garancia: Az eladástól számított 12 hónapig a Stanley garanciát vállal a hibás alkatrészek vagy az egész termék díjmentes cseréjére, feltéve, hogy:
    • A terméket a megadott útmutatásoknak megfelelően és rendeltetésszerűen használták, nem erőltették, nem terhelték túl, és az nem szenvedett mechanikai sérülést.
    • A terméken csak a természetes kopás és elhasználódás jelei észlelhetők.
    • A termék javítására illetéktelen személy nem tett kísérletet.
    • A vásárlás ténye bizonyított.
    • Ez a határozat fogyóeszközökre nem terjed ki, és nem mentesíti a felhasználót karbantartási vagy kalibrálási kötelezettsége alól.

VII.

  • Általános garanciális feltételek
    • A jótállási idő 24 hónap, ez a termék megvásárlásától él és az eredeti vásárlási bizonylaton levő dátum az irányadó. Ez a Magyar Köztársaság és az EU egész területén érvényes, azonban a reklamációt a garancia ideje alatt írásban kell bejelenteni! Illetőleg az elbírálásnál feltétel a vásárlást igazoló bizonylatok és a megfelelően kitöltött garanciajegy bemutatása.
      A berendezés adattáblájának olvashatónak kell lennie, és lehetőség szerint az eredeti csomagolásban kell visszajuttatni.
    • A garancia nem vonatkozik az üzemeltetés során természetes módon elhasználódó alkatrészekre: olvadóbiztosító, elektrografit kefék, ékszíjak, markolatok, akkumulátorok, villamos szerszámok munkavégző szerszáma (korongfűrész, fúró, köszörű, stb.).
  • Hegesztőgépek garanciája
    • A DEDRA a hegesztőgépekre 4 év garanciát vállal, az érintett gépek listája ITT található.
  • 2 év meghosszabbított garancia
    • A 2016. január. 2. után vásárolt elektromos árammal, sűrített levegővel, benzinnel, gázolajjal és gázzal táplált berendezésekre és gépekre a DEDRA meghosszabbítja 24 hónapra a garanciát, függetlenül az áruhoz csatolt írásos garancián szereplő megjelölt időtartamtól.

VIII.

Gépek esetén

  • Az Original FLEX az internetes regisztrációt követően a kötelező 1 év mellett +2 év teljesen ingyenes kiegészítő garanciát biztosít a gép megvásárlásának dátumától kezdve, amennyiben a regisztráció megtörténik a gép megvásárlásától számítva 4 héten belül.
    Igazolásként a megadott e-mail címre elküldött „+2 ÉV KITERJESZTETT GARANCIA” nevű tanúsítvány, az eredeti számla és az eredeti jótállási jegy együttes bemutatása szükséges.
    Regisztrálni ITT lehet.
  • Jótállási időn túli garanciális javítást kizárólag az Original FLEX központi márkaszervizében végezhető el. Az 1 évig érvényes jótállási jeggyel rendelkező gépek garanciális javítása az Original FLEX magyarországi garanciális szervizeiben is elvégezhető.
  • A +2 év kiterjesztett garancia az alábbi esetekben nem érvényesíthető:
    • azoknál a sarokcsiszolóknál, melyeknek a felvett teljesítménye nem haladja meg a 900 Wattot
    • központi vízellátással működő gépek esetén
    • lézer méréstechnikai eszközöknél
    • akkus kiegészítőknél (töltő, lámpa, kabát, adapter)
    • irreális túlterhelésből adódó meghibásodás esetén
    • nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodás esetén
    • szándékos rongálás esetén
    • gépkölcsönzőkben használt gépekre
    • a természetes elhasználódásból eredő kopásokra
    • a gép kopóalkatrészeire (szénkefék, zsír, tömítések, csapágyak, stb…)
    • amennyiben a gépet, illetve annak burkolatát bármilyen módon megbontják szervizelés céljából (kivételt képez a szénkefe, valamint a tápkábel cseréje, illetve javítása)
    • amennyiben a gépbe nem eredeti FLEX alkatrészeket (szénkefe) helyeznek
    • nem megfelelő tartozékhasználatból eredő meghibásodás esetén
    • azoknál a gépeknél, melyeknek a gyártását az Original FLEX minimum 4 éve befejezte
    • amennyiben a gép vásárlásakor, valamint a +2 év garancia érvényesítésekor kapott dokumentációk beazonosíthatatlanok, illetve hiányosak.

Akkuk esetén

  • Hasonlóan, mint a gépeknél az Original FLEX az internetes regisztrációt követően a kötelező 1 év mellett +2 év teljesen ingyenes kiegészítő garanciát biztosít az akku megvásárlásának dátumától kezdve, amennyiben a regisztráció megtörténik a gép megvásárlásától számítva 4 héten belül.
    Igazolásként a megadott e-mail címre elküldött „+2 ÉV KITERJESZTETT GARANCIA” nevű tanúsítvány, az eredeti számla és az eredeti jótállási jegy együttes bemutatása szükséges.
    Regisztrálni ITT lehet.

Tartozékok esetén

  • A tartozékokra egységesen 1 év garancia vonatkozik, a termék sérülése esetén a reklamáció mindig kivizsgálásra kerül a szakszerviz által.

IX.

  • Az Iweld hegesztőgépekre és fejpajzsokra 1 év teljes körű garancia van.
  • A POCKET sorozatú gépekre pedig 2 év teljes körű garancia (kizárólag a narancssárga színű, 2016 után vásárolt gépekre, amelyek dobozán fel is van tüntetve!)

X.

  • A garancia általában 1 év – kivéve a DISTO™ termékeket, amelyekre 2 év, illetve az elemeket, melyekre 90 nap vonatkozik -.
    A jótállás a vásárlás nyugtával vagy számlával igazolt napján, illetve adott esetben a leszállítás vagy az átvételi elismervény dátumával kezdődik.
    A Leica Geosystem jótállási kötelezettsége arra terjed ki, hogy saját választása szerint és a maga költségére kicserélje / megjavítsa a terméket, vagy annak alkatrészét, illetve visszatérítse a vételárat.
    A megjavított vagy kicserélt termékekre és alkatrészekre a szállítástól számítva 90 nap, vagy az eredeti jótállás lejárta a garancia.
    Ez a jótállás fogyóeszközökre (mint pl. fényszórók, izzók, biztosítékok) nem terjed ki.
    A jelen jótállás érvényét veszti, amennyiben a terméket nem az engedélyezett eredeti Leica Geosystems tartozékokkal telepítik, csatlakoztatják vagy használják.
    A „Rendszerszofverre” (amely alatt a termék működtetéséhez szükséges szoftver és/vagy firmware értendő) a jelen jótállás nem alkalmazható.
  • A jótállás igénybevételéhez be kell mutatni a vásárlás dátumával ellátott eredeti vásárlási bizonylatot/blokkot, illetve pontos hiba leírást kell adni.
    A Leica Geosystems nem vállal felelősséget a jótállási jegy nélkül kapott termékekért és alkatrészekért. A megjavított vagy kicserélt termékeket a Leica saját költségén juttatja el a vevőhöz, azonban, felelősséget nem vállal a szállítás során bekövetkezett károkért.
  • Kibővített garancia és regisztráció. A Leica a DISTO™, Roteo és Lino szériákhoz 2 + 1 év garanciát ad, amennyiben a vevő regisztrálja a terméket ITT, a vásárlástól számítva 8 héten belül.
    Amennyiben az eszköz meghibásodik, a Leica a garancia időszak lejárta után is cserélik bizonyos felár ellenében.

XI.

  • A gyártó a termékeire, beleértve a Bétaix Kft. által forgalmazott termékeket is, 1 év garanciát vállal.
  • Ez alól a fűnyíró gépek kivételek, melyre a gyártó 2 év garanciát vállal.
  • Agrimotor szervizlista IDE kattintva található.

További részletekről, illetve a garancia érvényesítését kizáró okokról az adott márka honlapján lehet tájékozódni!

XII.

A KRAUSE minőség-garanciát nyújt az alábbi időtartamokra

  • 10 év minden KRAUSE-STABILO termékre beleértve a STABILO gurulóállványokat
  • 5 év minden KRAUSE-MONTO termékre beleértve a ClimTec és ProTec termékeket
  • 2 év minden más termékcsoportra
  • 2 év minden egyedi megoldásra, kivéve ha más garanciaidőről született megállapodás

A garanciaidők a vásárlás bizonyított időpontjától érvényesek és csak az Európai Unió területén és Svájcban történő vásárlásokra vonatkoznak.
A törvényileg szabályozott szavatossági jogokat ez a minőséggarancia nem korlátozza.
A garanciális szolgáltatások sem meg nem hosszabbítják, sem meg nem újítják a termékre vonatkozó garanciaidőt.

A fentiekben meghatározott garanciaidők alatt azokat a termékeket, melyek alumínium vagy acél részein anyag- vagy gyártási hiba jelentkezik, választásunk szerint cseréljük vagy megjavítjuk.
Csere esetén a cserélt részek a mi tulajdonunkká válnak.
A jelen garanciafeltételekben meghatározott jogokon kívül egyéb, a hiba elhárítására vonatkozó igényeket ez a garancia nem indokol.

XIII.

  • A Fiskars termékek nagy részére vásárlástól számítva 1 év, ez alól kivételt képeznek többek között a fejszék amikre 25 év garancia van.
  • Reklamáció esetén mindig be kell mutatni a vásárláskor kapott számlát vagy bizonylatot, ezzel igazolva a garancia időtartamát.

XIV.

  • A GARDENA minden termékére 24 hónap szavatosságot nyújt. A szavatosság érvényesítésének feltétele a vásárlás dátumát és a termék megnevezését is feltüntető eredeti blokk / vásárlást igazoló dokumentum.
  • Kivételt képeznek a combisystem kerti szerszámok, kézi metszőollók (kerti metszőollók, ágvágó ollók, mechanikus sövényvágó ollók és fűnyíró ollók), amikre 25 év a szavatossági idő, amennyiben az eszközöket kizárólag magáncélra használják.
  • A szavatosság nem alkalmazható a természetes elhasználódásra, különösen a pengék és kések, azok rögzítőelemei, mozgó alkatrészek, fényforrások, ékszíjak és hajtószíjak, szivattyúlapátok, levegőszűrők, gyújtógyertyák, továbbá a nem rendeltetésszerű használatból – különösen a használati és karbantartási utasítások be nem tartásából – származó károk tekintetében, illetve ha a vásárló saját maga végzett javításokat vagy módosításokat a terméken és nem eredeti GARDENA alkatrészeket használt.

XV.

A Brennenstuhl által forgalmazott termékekre az általános jótállási időtartam 1 év.

Ez alól kivételt képeznek a következők:

  • Kábeldobok - 3 év
  • LED-es lámpák - 2 év (teljes körű, beleértve az akkumulátorokat is)
  • Illetve bizonyos cikkek, melyek csomagolásán ennél hosszabb garancia idő van feltüntetve (3, 5, 10 év), ezeknél a megadott évszám a mérvadó

Amennyiben garanciális időn belül hoznak vissza egy meghibásodott Brennenstuhl terméket, amely rendeltetésszerűen volt használva (a terméken nem láthatók külsérelmi nyomok, mint törés, repedés, elszíneződés, égés stb.) abban az estben a gyártó díjmentesen megjavítja vagy kicseréli.

Az alábbi termékeket minden esetben a szervizbe küldjük vissza javítás céljából:

  • Kábeldobok
  • Áram elosztók
  • Egyedi hosszabbítók
  • Prémium, szerelhető elosztók
  • LED lámpák 30 W-tól (mozgásérzékelő nélkül)
  • Akkus LED munkalámpák (10, 20, 30 W)

XVII. ITALIA STAR

  • Az Italia Star kivétel nélkül minden termékére 2 év garanciát vállal, aminek meghosszabbítása nem lehetséges.
  • Ez a 2 év a termék megvásárlásától érvényes és az eredeti vásárlási bizonylaton levő dátum az irányadó,amit igazolni is kell. Kérjük őrizze meg az eredeti bizonylatot.

Az Italia Star termékek javítását a Praktikus Kft. végzi, elérhetőségeiket ITT találja.

XVI. MUNKAVÉDELMI LÁBBELIK

A munkavédelmi lábbelikre 6 hónap jótállást vállalunk. A garanciális érvényesítést csak a mellékelt számla vagy másolata ellenében tudjuk elfogadni. Kérjük azt őrizze meg. Garanciális problémával és ügyintézéssel kapcsolatban írásban vegye fel velünk a kapcsolatot.

Garanciális csere csak a termék rendeltetésszerű használata esetén lehetséges ! (Minden esetben bevizsgálást végez a forgalmazó, ennek eredménye után döntenek a javításról, vagy a cseréről.)

Garancia előfeltételei

  • A garanciaigényeket közvetlenül a hiba észlelése után, a garanciális időn belül érvényesíteni kell velünk szemben.
  • Az igény érvényesítésének írásban, e-mailen, faxon, vagy levélben kell történnie. Közvetlenül ez után tájékoztatjuk a további teendőkről (visszaküldés, elszállítás stb.).
  • A terméknek a típusmatricán található adatok alapján egyértelműen beazonosíthatónak kell lennie, és az eredeti matricát be kell mutatni.

Nem érvényes garancia

  • olyan termékekre amelyek használatból eredő, vagy más természetes kopásnak vannak kitéve, valamint olyan hibákra, amelyek használatból eredő, vagy más természetes kopásra vezethetők vissza.
  • a termékek olyan hibáira, amelyek a használati útmutató be nem tartására, nem rendeltetésszerű használatra, szokatlan környezeti feltételekre, dologtól idegen használatra, túlterhelésre, erőszakra vagy a karbantartás és ápolás hiányosságaira vezethetők vissza.
  • a termékek olyan hibáira, amelyeket nem gyári KRAUSE alkatrészek vagy tartozékok használata okoz.
  • olyan termékek, amelyeken módosításokat, kiegészítéseket vagy nem szakszerű javítást végeztek.
  • tartozékok, módosítások, ráépítések vagy más berendezések helyreállítása.
  • a normál állapottól való csekély mértékű eltérés, amely a termék használati alkalmasságát tekintve elenyésző mértékű.
  • olyan károk, amelyek a nem biztonságos csomagolásban történő beküldésből erednek.

Ha a megállapított hibát garanciális szolgáltatásaink keretében orvosolni tudjuk, javított vagy azonos új terméket kap vissza tőlünk. Ebben az esetben a vizsgálati és szállítási költségeket átvállaljuk. Amennyiben nem garanciális eset áll fenn, úgy a fenti költségek Önt terhelik.

Nem garanciális javítás költségei

Minden esetben bevizsgálási díj és oda-vissza szállítási költség kerül felszámolásra ami a megrendelőt terheli és abban az esetben is fizetendő, ha a javítást nem kéri!
Ezek a feltételek érvényesek akkor is, ha a garanciális javításra küldött gép hibáját a szerviz nem garanciálisnak ítéli meg!

Hibabejelentés

Reklamációt illetve egyéb panaszt minden esetben írásos formában fogadunk el, illetve amennyiben megoldható személyesen a fóti üzletünkben!
Webáruházunk hibabejelentőjét ITT találja, e-mailes megkeresés esetén pedig a garancia@timarvasker.hu címre várjuk a reklamációkat.

Az e-mailben a következő adatokat kell feltüntetni
:

  • Ügyfél neve
  • Webes megrendelés esetén a rendelés azonosító
  • A vásárlás időpontja és számlamásolat
  • Kép a termékről / annak hibájáról
  • A hiba leírása

Kapcsolat

Sára Júlia (Panaszkezelési és jótállási referens)
Karalyosné Mesterházi Zsófia
Garanciális és egyéb reklamációk

Mobil: +36 20 347 05 59
Vezetékes: +36 27 359 902; 284-es és 121-es mellék
E-mail: sara.julia@timarvasker.hu; mesterhazi.zsofia@timarvasker.hu

Újdonságaink

Bosch 2607002837 Precíziós csavarbitkészlet 43db-os

Bosch 2607002837 Precíziós csavarbitkészlet 43db-os
Olyan szakemberek számára készült, akik precíziós és normál csavarokkal rendelkező készülékeket javítanak
Ár: 9 330 Ft

Fischer 518192 FTC-SI szilikon spray (500 ml)

Fischer  518192 FTC-SI szilikon spray (500 ml)
Különböző műanyag-, fa-, gumi- és fémfelületek ápolásához
Ár: 1 591 Ft

Nivel System ST-10 N7910 méteres acél mérőszalag 10m

Nivel System ST-10 N7910 méteres acél mérőszalag 10m
Hossza: 10m Mérete: 13x0,4mm Méretkiosztás: 1mm Pontossági osztály: II. ( @10 m - 2,3 mm)
Ár: 3 270 Ft


Telephelyeink
«
»
Név:
Fóti telephely
Cím:
2151 Fót, Galamb József u. 1.
Telefon:
+36 27 359-902
Fax:
+36 27 359-347
Nyitvatartás:
Hétfő-péntek: 7:00 - 16:00
Szombat: 7:00 - 12:00
A zárás előtti negyedórában telephelyeink új vásárlókat már nem fogadnak, mert pénztáraink egészkor zárnak!
GPS:
47°35'59"N 19°11'13"E
Név:
Szadai telephely
Cím:
2111. Szada, Dózsa Gy. u. 151.
Telefon:
+36 28 503-111
Fax:
+36 28 503-110
Nyitvatartás:
Hétfő-péntek: 7:00 - 16:00
Szombat: 7:00 - 12:00
A zárás előtti negyedórában telephelyeink új vásárlókat már nem fogadnak, mert pénztáraink egészkor zárnak!
GPS:
47°38'31"N 19°18'04"E
Név:
Vecsési telephely
Cím:
2220. Vecsés, Dózsa Gy. út 22.
Telefon:
+36 20 925-8830
Nyitvatartás:
Hétfő-péntek: 7:00 - 16:00
Szombat: 7:00 - 12:00
A zárás előtti negyedórában telephelyeink új vásárlókat már nem fogadnak, mert pénztáraink egészkor zárnak!
GPS:
47°24'17"N 19°15'20"E
Név:
Érdi telephely
Cím:
2030. Érd, Velencei út 18.
Telefon:
+36 23 365-634
Fax:
+36 23 310-336
Nyitvatartás:
Hétfő-péntek: 7:00 - 16:00
Szombat: 7:00 - 12:00
A zárás előtti negyedórában telephelyeink új vásárlókat már nem fogadnak, mert pénztáraink egészkor zárnak!
GPS:
47°22'34"N 18°54'40"E
Név:
Budakeszi telephely
Cím:
2092 Budakeszi, Bianka u. 10.
Telefon:
+36 23 950 064
Fax:
-
Nyitvatartás:
Hétfő-péntek: 7:00 - 16:00
Szombat: 7:00 - 12:00
A zárás előtti negyedórában telephelyeink új vásárlókat már nem fogadnak, mert pénztáraink egészkor zárnak!
GPS:
47°29'58"N 18°54'49"E
Név:
Pilisvörösvári telephely
Cím:
2085. Pilisvörösvár, Ipari Park, Szent László u. 6.
Telefon:
+36 26 363 900
Nyitvatartás:
Hétfő-péntek: 7:00 - 16:00
Szombat: 7:00 - 12:00
A zárás előtti negyedórában telephelyeink új vásárlókat már nem fogadnak, mert pénztáraink egészkor zárnak!
GPS:
47°36'56"N 18°55'53"E
Név:
Tatabányai telephely
Cím:
2800 Tatabánya Erdész út 1.
Telefon:
+36 34 300-736
Fax:
+36 34 300-736
Nyitvatartás:
Hétfő-péntek: 7:00 - 16:00
Szombat: 7:00 - 12:00
A zárás előtti negyedórában telephelyeink új vásárlókat már nem fogadnak, mert pénztáraink egészkor zárnak!
GPS:
47°35'01"N 18°23'31"E
Név:
Díszkovács üzemünk
Cím:
2092 Budakeszi, Tiefenweg utca 14.
Telefon:
Sarkadi Tamás üzemvezető:
+36 30 565 0277
Díszkovács üzem iroda:
+36 20 926 3678
Nyitvatartás:
Hétfő-péntek: 7:00 - 16:00
Szombat: 7:00 - 12:00
A zárás előtti negyedórában telephelyeink új vásárlókat már nem fogadnak, mert pénztáraink egészkor zárnak!

Kiemelt hírek
Kosár
Mini kosár
Menny.
Termék
Bruttó érték
A kosár üres.
Ajánlatkérő kosár
Ajánlatkérő mini kosár
Menny.
Termék
Bruttó érték
A kosár üres.